2013年6月18日 星期二

乳品製造廠差不多到期了

呢排覺得好攰,有捱o既感覺,尤其是而家日日返工泵o個次奶都唔夠食,每日都要諗住「仲爭幾多呢?聽日夠唔夠食呢?琴日雪櫃有幾多呢?」咁,頭先o係泵到好攰o既時候,突然間有種唔捨得o既感覺,我竟然唔捨得泵奶o既日子?! 我明明成日o係夜晚泵奶o個時同老公講「如果你可以幫我泵奶你話幾好呢」。
人地話人奶 BB 會有猛長期,o係 3wk / 6wk(個半月) / 3個月 / 6個月 時會突然間o係咁不停要食奶,以刺激媽媽製
造更多奶去配合BB生長O既更大需求,富媽媽都問過我「how about the grow spur?」,我都會諗,埋身食就話BB猛長期o既,全泵媽們又點呢?
雖然我唔係閒閒地泵出十安奶o既富媽媽,但目前情況睇黎,開埋冰奶都夠食多呢兩個禮拜足6個月全人奶的,只係當唔夠奶時,又要愁俾邊隻奶粉佢食,不過我應該同自己講「要愁都係老公去愁啦」,反正食奶粉都係早頭我唔o係度時o既事。。。
weekend 買左 samsung galaxy 新電話 (之前係用緊 nokia music express),個相簿有 slide show 功能,我一路泵奶一路播相o既時候,見倒之前泵倒六七安奶o既相,真係一陣唏噓.... 此情不再矣..... 唯有同自己講,食倒6個月全人奶已經好叻架喇!!! 做人要向前看!

1 則留言:

  1. c琪
    2013年6月29日 下午1:06
    食6個月人奶都係我既目標,你已經好叻架嘞,唔好再俾甘大壓力自己呢(big hug)

    言語治療師加英文教師Carley
    2013年6月25日 下午6:50
    加油呢

    妹豬
    2013年6月25日 下午1:49
    可以餵到人奶咁耐已經好架喇,唔好比咁大壓力自己,加油!!!!(big hug)

    回覆刪除