2013年6月12日 星期三

終於轉倒身了 !!

o岩o岩先話小小個身轉極都未轉倒,琴晚佢就好叻咁轉倒第一次喇!!! 話說我真係好攰好攰 (己經連續個幾禮拜夜晚醒左唔係好訓得返),仲有 d 病,平時我餵完最後一次奶就會交小小俾爸爸我訓覺 (因為小小有時係可以好耐都唔願訓的) ,但琴晚老公仲有工作未做晒 (佢係 home office),所以我就放左小小o係大床上我訓住咁望住佢,就係咁,佢終於成功咁轉倒第一次身喇! 但老公睇唔倒,因為佢唔夠力再轉第二次喇 

今朝六點小小就醒左,於是又食早奶先泵啦 (今日係端午節假期),我泵緊奶時佢訓得好好,當時我已經諗「一陣泵完奶我有得訓時你係咪反而會醒架....」,點知真係中左,我訓返落床、差唔多訓得著時,佢就開始嗌喇,我 gut 起身望過佢一次,佢對眼仲係合埋o既,即係仲訓緊只係叫下,咁我就訓返落床啦,到佢再嗌時我己經郁唔倒喇,好彩其時老公已經聽倒小小嗌,就落床招呼小小,我就可以繼續訓喇。點知我原來真係太攰同病喇,訓到十點幾扎醒時老公已經餵左奶。

之後我地落左街直接食晏 (因為已經十一點半冇早餐食 lu),食食下時小小有 d 扭計,扭扭下就訓著左喇,但又只係訓左大約半個鐘左右 (佢呢排都係咁,日頭訓半個鐘九個字就醒),十二點幾再餵左一次奶,再帶佢過婆婆度沖涼。

因為老公同婆婆講唔知小小係咪疴,所以婆婆今日煲粥時煲到有粥水可以俾小小食,佢話我哥4/5個月大時疴唔食得奶都係食呢種杰粥水。最初諗住餵少少玩下,最後小小食下食下都食左我估有成 oz 咁多,仲係咪張開口話要咁,但好笑o既係食到差唔多時佢竟然擰個頭向我我胸「我要食奶」咁o既意思,好啦好啦,入房食奶啦,依然都係食到訓著,鬼咩,正路應該中午前訓返個零鐘,今朝都冇訓過。

小小訓左,我都攤o係梳化訓著左,點知小小準時半個鐘又叫喇,即係又醒左..... 婆婆hehehe咁去抱佢,咁我就安心繼續訓啦。期間聽倒婆婆叫「轉倒喇 ! 轉倒喇 !」叫我細佬睇


呢張係佢轉到一半o既樣

之前一直轉唔倒,一來係未夠力轉起個頭,二來係隻右手 kick 住 (因為俾直),今日其中一個原因佢不停咁轉倒係因為佢食住隻手咁轉,hahahahahahaahah (食住隻手咪曲埋唔係俾直囉)

之後返番屋企,放佢o係床,佢都仲係咁轉係咁轉,好搞笑!!
 

1 則留言:

  1. 田鼠b
    2013年6月13日 上午10:08
    識轉身好叻女呀! 我成日覺得佢地平時收埋好多野架...然後出奇不意咁俾驚喜我地 (tongue)

    小小媽媽
    2013年6月14日 上午8:36
    佢呢兩日連訓著左都轉, 真係頂佢唔順, 果然係一學識轉身就沒完沒了, hahahhaahhahaha

    田鼠b
    2013年6月14日 上午9:39
    好似話bb學識左新動作之後會不斷練習. 我個仔試過半夜又企又坐, 撓攘一大輪先肯再瞓番 (hypnotized)

    小小媽媽
    2013年6月14日 下午1:50
    咁驚....

    回覆刪除