2014年5月30日 星期五

台北之旅 Day 4 - 拜拜台北

隔左超過一個月先夾硬寫到黎 Day 4 -_-"
都當做左記錄啦...

Day 4 一早都係去阿姨小店食早餐,之後返房執野,出去機場時交通有少少阻滯,但又好彩 (好彩?!) 班機 delay 左,話 "好彩" 係因為如果班機唔係 delay 我地其實有可能趕唔切上機。去到閘口,全部都係小朋友 !!!! 但好似小小咁細o既就得佢一個,我仲特登喺閘口個地勤前面亮一亮相等佢知道我地到左,因為 BB 係有得上機先的。到地勤叫我地入閘時,我 feel 倒有好多對眼用奇異o既目光望住我地....可能係我心多左。

回程呢轉機冇去嗰程咁好,分唔倒前排o既濶位,安排左我地坐中間段最後一排椅,係逼逼地但都 ok,都夠位餵小小食bb餐。我都唔記得大人餐係咩喇.... 總之小小就好合作咁食左大半樽果蓉,好似都有食大人飯。

落機攞埋行李已經十點,我地打左電話俾嫲嫲同婆婆報平安之後就快快搭的士返屋企喇。

小小第一次出行之台北之旅就係咁喇。雖然過程係好攰好多野諗好多野擔心,但都係一個好好o既體驗。自從會自己去旅行之後,每一次去完外地返香港時,都會諗起我地其實從來都冇好好欣賞過我地喺香港垂手可得o既風景。小小開始行得唔錯,又識得洗手,可以帶佢去做 d 污糟 d 同複雜 d o既事,一直都好想帶佢去郊外睇樹玩草,趁佢細個希望俾竹多D呢種體驗佢。媽媽諗返細個時,去郊野公園係最開心嘅回憶,都好多謝婆婆唔怕辛苦帶我地三隻馬騮周圍去,雖然大個D之後就冇再一齊去郊外,但原來到而家成年後,呢D係好美好嘅回憶。

沒有留言:

張貼留言