2012年9月4日 星期二

24 week - 論盡期

最新跟睇一個醫生o既 yahoo blog,當然最感興趣o既都係佢講佢大肚o既篇幅啦。佢話佢睇一本書叫 What to expect when you are expecting,講到點解孕婦由六個月左右開始會變得 clumsy

http://blog.yahoo.com/_PIYRJ3VY7D4PAWHNOFASQZH7LU/articles/197482
原因是荷爾蒙令手腳關節的筋腱鬆弛,加上水腫,
會令拿東西時的準確度和穩固性大大減低;
而懷孕時期的疲累與睡眠不足,也會令集中力下降。

除此之外,肚子漸大使重心轉移,甚至看不到自己腳前的物件,亦讓增加孕婦失去平衡和跌倒的風險。經常從地上拾起自己弄跌的東西,更會令頸、背和膝蓋承受壓力,容易受傷。

因此,書中建議孕婦,盡量避免自己拿易打碎的物品,最好請別人幫忙;走路、上落樓梯、洗澡、爬上爬落,都要格外小心。要有充足休息,工作不要逼得自己太緊,做什麼事都要放慢步伐。而最重要的,是對自己的笨拙有包容心、有幽默感,不要為了倒瀉汽水摔跌花瓶而大發脾氣!

其實由大約一兩個禮拜之前,我已經開始覺得沖完涼著唔倒褲 (哈哈哈哈哈)。因為覺得雙腳抬唔倒咁高,有少少係因為覺得個肚頂住 (但自己又成日形住應該冇咁誇張丫,因為我成日都覺得我個肚其實唔係好大),而自己覺得更大原因係大脾冇力。有時行上樓梯,只係幾級已經覺得好攰,落巴士更加好覺得自己好快會落唔倒o個一大級落地o既距離。老公問我 "(落唔倒巴士) 咁點算?",我話 "冇o架,咪好似 d 老人家咁扶住落囉, hhaahahahahah"

我之前都唔為意,但最近都發覺自己o係 office 成日跌野,包括跌筆啦,萬字夾啦,仲要全部都係跌落地 (點解唔係跌落枱.......),搞到我成日要烏低身去執。 之前趕緊個大 project 日日跑來跑去,當我放假或放工行得好慢時,我成日同老公講: "我o係公司唔係咁架,行得超快",之前睇 d 書話大肚婆每日要散步兩粒鐘,我都話 "我日日o係 office 咁跑來跑去法,乜都行夠啦下話?",個 project 忙完,我都係時便開始調整下自己o既腳步,行番慢 d 喇。

沒有留言:

張貼留言