2012年12月1日 星期六

富媽媽的生仔前後

同富媽媽一齊有左,本來開呢毎 blog 時係諗住一來記錄自己o既懷孕過程,另一方面記埋富媽媽一 d 因為富有而會同我唔同安排o既野,點知有左之後同富媽媽只係見過三次面,仲要有一次係佢宣佈有左而我未講得 (因為我個肚細佢兩個禮拜)。平時同佢 whatsapp 又唔方便打聽太多,多數係佢照完超聲波之後同大家 share 相,或者之前佢去完美國探佢男家之後話佢買左好多野。

最近一次見面係因為約左一個o係澳門做野o既 friend 返黎食 tea,因為佢真係好少返黎香港,對上一次就係富媽媽宣佈有左而約o個餐飯。今次呢個期約左好耐,咁o岩富媽媽就約左第二日開刀。

講番富媽媽開刀。話說富媽媽 32-33 週左右已經同我講話佢 bb 未調頭,當時我仲同佢講︰「唔使諗太多住,過左35週都未調頭先再諗啦」,點知佢
 bb 真係一路都冇調頭,所以約左 38 週開刀。到o個日見面詳細講返,先知原來佢 bb 根本係打橫曲體,我唔係太理解倒,但佢話佢頭o係個胃度,而手腳就o係晒佢左邊肚。後話係,到佢開刀時搞左好耐就係因為bb o既頭同腳都o係佢個胃上面。

本來我以為富媽媽係會請晒陪月呀o個 d 咁樣,忘記左佢自己爸爸媽媽都係又後生又唔使做o既退休人士,所以現實係佢爸爸會負責煮飯,佢媽媽會留宿湊孫,現實係, bb 爸爸 (即係佢老公) 甚至唔需要湊 b。

之於我嘛.... 首先當然請唔起陪月,然後奶奶連平時煮飯洗衫都唔係好掂 (其實佢都七十幾喇....),更加唔好講同我坐月,而我媽媽本來好似會幫我坐月湊孫但實際係其實佢想返工多 d .... 我成日同自己講,以前唔興陪月時 d 人都搞得掂啦,我相信我都可以,但非常非常好彩,老公轉左做 freelance o係屋企開工,佢已經拍晒心口話佢會搞得掂。

寫住咁多先啦 ^^

沒有留言:

張貼留言