2014年8月21日 星期四

19個月回顧

眨下眼又一個月。喺18-19個月之間,小小可以話係進步神速。首先係突然間講多左好多野,而家會講「冇晒 (食飯時想食我地個碗嘅飯)」,「坐低 (同佢沖涼時)」,「冇左 (熄電視時)」,「一二三 (倒數熄燈訓覺)」,嫲嫲爸爸「早抖/拜拜」(仍然係會臨訓前講拜拜),指住埋緊站嘅巴士小巴表示車到,除左久唔久會叫你抱佢之外,見到你戴揹帶會走過黎嗌「揹我」,會指住放餅嘅地方狂嗌「餅餅」,指住果仁罐再指住自己個口嗌「咬 (表示要食果仁)」,會望對面屋一大輪之後話「叔叔唔喺度」,會指住窗出面話「落雨」,好多好多,多到我都開始唔記得咁多。


8月9日嗰個星期六返婆婆度食飯時,婆婆同舅母講話食完碟菜廚房仲有,小小係咁伸手食晒碟裡面 d 菜之後,遞隻碟俾婆婆嗌「婆婆」,我地成枱大人呆左,然後哈哈哈喺度大笑。之後婆婆裝滿碟菜出黎,又俾佢食晒,佢再遞隻碟俾婆婆嗌「婆婆」,婆婆話「冇喇~ 食晒喇~」好搞笑,亦證明佢真係聽得明晒我地講乜。

有一次喺屋企樓下見倒蝴蝶,由於隻蝴蝶喺玻璃入面而我地喺出面,所以我地好近距離咁睇左隻蝴蝶一陣,就係呢一陣,小小就深深咁記住左蝴蝶係點樣,之後個幾日離遠見倒都識得指住同講得出「蝴蝶」。

Playgroup

8月開始同小小返 playgroup,只係星期六下午嘅一個鐘,主要係想避開同嫲嫲獨(同)留在家 (爸爸要返工),第一堂由爸爸去上,聽佢嘅複述好似冇乜野,但。第二堂到我去上時,其實係忙到嘔。我目前嘅睇法係:小小實在太細喇,希望上到尾會知道/明白多 d 做緊乜野。

運動

搣厠紙
小小六個月大時已經開始搣厠紙,搣到今時今日(搣左年幾)已經練得爐火純青。後來識得喺我地放厠紙嘅地方(放卷紙喺櫃桶入面再吊一條出櫃桶出面)扯厠紙出黎,再發展成揸住第二格令自己可以淨係扯繼一格出黎搣。而家同佢一齊入厠格,佢會拎定厠紙俾你。有時喺屋企同佢坐bb厠板(雖然從來都冇成功過),佢一坐上去第一時間新係伸手去攞隔離卷厠紙,令爸爸發展到一抱佢上去坐定新先拎開卷厠紙 XD

之前小小曾經好鍾意我地有人兩邊拖住佢然後佢就起跑,滿19個月之後,佢已經練成左自己跑喇!雖然唔係跑得快,但絕對係跑緊,尤其是追雀雀時就跑得最好。佢都識踢波,但就硬係對踢波冇乜興趣,好多時我拎個波落遊樂場時都係借俾其實小朋友玩為多。對追吹泡泡係零興趣,而係有興趣吹。

上落樓梯
上樓梯有時甚至唔使我地拖,如果係好濶先一級矮級嘅地方,佢已經可以全部自己行晒(上及落),所以有時來往婆婆度時會 kick 住左喺呢個地方走唔倒,佢會不停自己喺度來回。

寫住咁多先啦,唔係寫寫下又寫幾個月喇 :P

沒有留言:

張貼留言