2014年8月8日 星期五

到 PolyU 捐奶

“捐” 呢個字唔係咁準確,其實係我交 (contribute) 左 d 奶俾 PolyU Applied Biology & Chemical Technology 嘅一位教授做一個以香港媽媽為基數嘅母乳成份研究。

項目意在研究香港以海產 (主要指魚類) 為一重要部分嘅飲食習慣如何影響母乳嘅成份。雖然我好想參加,因為餵人奶真係一件好唔容易嘅事,既然我做到左,都會好想為讓更多人正確認識呢個題目而出一分力。

我算係搭倒尾班船,因為之後再見倒 baby kingdom D post 已經話唔再收人。不過我為左呢件事都忐忑左好耐,事緣本來想約下午去,咁我可能以「睇醫生」為藉口祟出去,又唔會太影響小小個糧倉。但我係一個好怕請假同曠工嘅人,又驚到時有 task 在手行唔開,所以為求良心過意得去,最終都係打電話去改左星期六,但星期六得返 10.30am... 於是又要擔心朝早俾小小食晒泵唔出,又要擔心小小唔俾我出門口,最終係當返工咁,一食完早奶趁佢翻訓就自己出門口先;之前嗰個星期二又要喺公司捐血,好擔心俾左 d 渣。野人 :P

準時10:30去到 PolyU,簡單對一對資料之後兩個 research asst 就放低我喺房泵奶。以前係用“舊”款 Avent,但喺我泵左幾個月之後出左新款,連 parts 都即時被淘汰咁濟,當時我仲心郁郁諗下好唔好買左新泵。PolyU 呢度當然係新款,我仲滿心期待一試,點知其實都係冇乜特別,我甚至覺得好似舊款其實仲好力 d,亦唔覺有廣告所講咁樣 “可以 sit back 唔需要烏前個身”。

死纏爛打左成個鐘頭有接近40ml,期間仲同個客講左十幾分鐘電話 XD,卒之個 research 打黎問我咩環境。之前話要 100ml,到嗰日見面時話要 50ml,我喺電話度同佢講話“其實我泵完架喇XD不過喺度垂死掙扎緊”,佢話其實都夠喇,因為做一次 lab 要 30ml,想要多 d 係因為驚有咩搞左錯都有得重做而已。

之後就去做過去三個月飲食習慣嘅問卷,成個 test 就完成啦!做做下問卷時,爸爸同小小亦都上到黎 lab 喇,於是我地就去搵飯食。題外話:原來而家要喺 PolyU 搵食係好艱難的,一來暑假,二來仍開門嘅 canteen 都要學生証先俾入。



之後就去做過去三個月飲食習慣嘅問卷,成個 test 就完成啦!做做下問卷時,爸爸同小小亦都上到黎 lab 喇,於是我地就去搵飯食。題外話:原來而家要喺 PolyU 搵食係好艱難的,一來暑假,二來仍開門嘅 canteen 都要學生証先俾入。

教授話做完呢個人study之後會做一個 target 奶齡6個月以下架。希望佢會繼續成功啦!

1 則留言:

  1. 當初我都有報名參加山頂醫院個母乳樣本研究架, 但最後無抽中我
    係呢, 佢地會唔會俾返份報告你呀?

    回覆刪除