2014年8月19日 星期二

爸爸買嘅呢條食飯兜兜又一次立大功!呢件兜兜喺小小開始食固體食物時已經買左,當時係諗住搵一件有袋嘅食飯衫俾佢食橙時接住滴落黎 D 橙汁,但爸爸去嗰間舖頭只得呢款兜兜,冇有袋嗰種食飯衫賣,結果只好買左呢個返黎,但嗰時唔知係小小太細粒,定係我地唔識用個兜兜,兜兜頸圍太大,戴左之後谷起左,係就係兜住跌落黎 D 飯喇,但就係兜晒喺小小同個兜兜中間 -_-"

個兜兜俾我地放左入冷宮一排。唔記得幾時媽媽突然醒起佢o既存在,於是又摷出黎試戴一下,結果係好啱用,頸圍喺下巴,條腰帶又啱位,如果小小要自己拎住個碗o既話,兩隻手同個碗都可以喺兜兜上面,有時就就算佢揼或跌匙羹都可以兜住。之前冇戴兜兜,出街食飯試過佢一路食一路跌,食到我一身都係又跌到一地都係,搞到我同爸爸執又唔係唔執又唔係,超唔好意思。自從兜兜變得啱 size 之後,除左落樓下食早餐之外,出街食飯必備兜兜。

琴日星期日,終於啱時間拎以前冰落冇食 d 奶出太子俾人整母乳皂,就順路去愉景新城睇得意動物餅。放左一個禮拜假,小小原來真係會好似平時婆婆講咁,一點左右就黎食飯先訓著,所以去到愉景新城時,我同爸爸就自己食左野先,諗住快快手食完就可以等小小醒左專心招呼佢。

唔知係咪我地傾計太大聲,小小突然一下醒左,咁我就幫佢戴兜兜,爸爸就去買餐俾佢食。然後小小 lur 左一大啖口水泡出黎,之後再一大啖口水泡仲有幾條朝早食嘅米粉同一舊蕃茄……

小小表情冇乜特別,仲周圍指指下話呢邊有bb、嗰邊有哥哥。我見佢好似嘔完,仲問佢飲唔飲水,同叫爸爸搵膠袋出黎裝住佢嘔出黎d口水,呢個時候我地都仲以為嘔。完佢會想食野,仲話買包包俾佢食,佢仲點頭表示“好”。點知下一分鐘佢就開始斷斷續續嘔一 d 清嘅、深黃色嘅水出黎,而且大力到我要用手扶住個兜兜,確保個兜兜接得住。

到呢一刻,我同爸爸都開始有 d 驚喇,我地決定立即返屋企搵醫生睇睇咩事。原先冇乜野嘅小小,喺呢個時候已經嘔到嗌住「媽媽」「抱你」(佢本來識講抱我,最近搞錯左做抱你)。本來問過佢食奶好唔好,佢話好,但我地去到換片房同餵奶房再問佢時,佢再嘔左一啖跟住已經冇晒心機。

好彩今日爸爸有揸車,好快就返到屋企附近。喺車上小小醒醒訓訓咁,我仲變態到隔一陣就 check 佢脈搏。第一站落車時,問佢要唔要飲水佢話要,點知啜左幾啖之後又立即嘔返出黎。原來星期日好多醫生都冇開診,最後都係要返去屋企樓下成日都冇人睇(係同隔離診所成強烈對比的)嗰間診所度睇。喺診所度等時,小小已經醒番多 D。

入房見醫生,醫生話佢喺嘔之前冇扭計冇喊,即係應該唔係肚胃炎。之後我再補充話「唔知關唔關事,佢今日已經第三日冇疴屎」,醫生立即就定呢個為病因,話要塞藥通便。本來我都唔係太想,就猛問小小「你要返屋企試下自己疴臭臭,定係我地而家幫你塞藥呀?」,呆滯o既小小當然係零反應啦,點知摷左好耐之後,姑娘話得大人塞藥,醫生仲猛話照用,我心諗︰你係咪痴線架????????? 佢甚至唔係小朋友呀!!!! 係 BB 黎架 ja !!!! 於是我就大條道理話我地返屋企睇下佢疴唔疴得出先再決定塞藥。醫生仲另外開左止嘔同通便藥水俾我地拎返屋企,話如果塞藥唔得就食藥。

返到屋企問小小食唔食奶,佢話食,點知食左一邊起身轉另一邊時,佢就嘔返晒出黎。於是唯有抱住佢同係咁同佢講︰「屎屎,屎屎,快 D 出黎啦」,佢扭多左一陣就訓著左喇。訓左大約個零鐘,我地食食下飯佢就醒左,一醒就好苦咁話「抱你呀」,我亦喺佢醒o既同時間衝入房抱起佢。小小訓醒一覺精神左好多,仲同婆婆一齊食左幾啖粥,識得笑番,仲想攞菜心食,係我地唔俾佢攞 jet。之後飲左一枝蘋果汁,就疴左屎屎喇 !!!! 夜晚返到屋企同訓覺都正常返晒喇 ^^


1 則留言:

  1. 我一睇個標題,以為你有左第二胎^0^
    小小無事啦嘛?

    回覆刪除