2014年8月8日 星期五

俾你丫。俾我呀。

小朋友真係好奇妙,上一刻先好努力咁分辨緊屋企唔同嘅人,下一刻就識得指住話你知佢嘅頭、眼睛、耳仔、鼻、口、手、腳、面面係邊度,最近仲話你聽背脊同頸係邊度,媽媽見小小咁勁諗住教埋膊頭、膝頭,但因為都有個“頭”字,難度比較大,小小以為都係講緊佢個大笨頭,好得意^0^

講重點:早兩個禮拜歲半返健康院時,姑娘對於小小識講「爸爸,羹」咁將兩個詞連起已經好欣賞(其實只係可以 tick check list 冇問題咁解 :P),星期日嘅爸爸專屬日2,夜晚一齊搭巴士返屋企時小小將佢手裡把玩緊嘅紙巾團遞俾我話「俾你丫」,我當堂呆左望住爸爸,心裡係好興奮嘅感覺。估唔到小小突然間好似開左制咁。

好耐之前我以經會用風筒離遠吹小小,當時係諗住俾佢感受下 d 熱風,最近我會吹佢個頭,俾佢感覺下平時我喺度做 d 乜,有時仲會同佢一齊攞住個風筒吹。到呢個禮拜嘅某晚,我攞風筒吹頭,都未插電制小小已經走過黎話「俾我呀」。原來喺短短時間之內,佢已經掌握倒咁多短句字。

前幾日有一晚唔知我有冇聽錯,我放工返到婆婆屋企,一入門口時彷彿聽倒小小話「你返黎拿?」,而婆婆亦應左一句「係呀媽媽返黎啦」,我諗我冇聽錯?但我地平時唔興咁講架喎,只係我自己會話「我返黎啦」咁。

咁樣回想,會覺得自己好似唔夠時間俾佢。我只係星期六日會對住佢長 D 時間,佢日常呢 D 表現,都係婆婆爸爸見得比較多,希望我冇錯過太多小小嘅成長啦,希望我唔係一個 absent mum 啦。

最鍾意用個茶壺將 D 野倒來倒去

1 則留言:

  1. 女仔學講野多數叻d架,小小就係一個明顯例子。
    雖然這篇blog沒有小小的正面照,但字裡行間的描述都充份顯示了她是個秀氣和聰穎的女孩子

    回覆刪除