2014年8月16日 星期六

吽牙

差d唔記得應該要記返低呢件事,就係小小嘅吽大牙嘅經過喇!

話說小小喺準時6個月開始出齊4隻門牙之後,其他牙一直冇動靜。我有時醒起又揭下健康院本書,會喺度諗:d牙會唔會趕及喺個月齡範圍裡面出呢?定係其他牙會好遲先肯出黎呢?

然後,喺某一日開始我地發現小小開始持續地疴一d好奇怪嘅屎,首先係佢一日會疴好幾次屎,有時水嘅成分仲會好多添。到後來屎嘅味道好奇怪,唔係平時嘅臭屎味,係一種菜湯嘅味。點解我會咁記得呢,因為有一晚餵奶時聞到嗰陣味,我仲覺得好奇怪以為自己幻覺,到小小食到訓著左時,我哄埋去閒,陣味係喺條片度黎,一揭開就係d奇怪嘅屎。到天光食奶,佢一醒就疴,又係個種味。試過半夜我醒左,又係要同佢訓住換片又係嗰種味嘅屎。初初一兩次我仲驚係咪飲左太油嘅菜乾湯,所以疴,但好幾日過去都仲係咁,就應該唔關事啦。

我每晚都同婆婆交換屎片嘅情報,高峰期試過條條片換出黎都係因為屎。婆婆嗰排要以煲粥為主,佢話食粥止疴又補充。小小疴屎嘅程度係我同爸爸經常嘆:都已經唔係食好多野,點解有咁多可以疴?!! 我講笑話佢嗰d係宿便

除左每日向婆婆查詢屎片數量之外,我都會問佢小小精神如何、訓覺如何。我地一致嘅共識係:精神又玩得,就唔使太擔心。所以一直都冇打算要帶小小去睇醫生(大家千祈唔好學我…)。

到有一日,爸爸抱過去時,婆婆話一接手已經感覺小小有d慶,當日婆婆有久唔久同佢探熱,但唔肯定自己探得啱唔啱,不過佢話小小除左有d慶,其他大致正常。每次遇到呢d情況,我都會猶豫第二日好唔好唔返工。返到屋企探熱,都唔算有發燒嘅,就繼續觀察啦。但嗰排小小確實係心情唔太好,婆婆話覺得佢扭抱多左。

然之後,喺短短個零兩個禮拜之內一次過出現晒上下左右4隻犬齒同小臼齒!之後我地就開始換毛牙刷同佢刷牙喇(之前係用橡膠頭牙刷)

3 則留言:

  1. 我個仔吽牙時都會痾奇怪屎架
    好稀, 又係嗰啲臭味唔同平時咁

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地歲半返健康院時已經冇事,同姑娘講,姑娘話「如果同醫生講就肯定係叫你注意多D食物衛生架喇,不過我都親身經歷過吽牙屎:)」,笑左

      刪除
  2. 我個仔吽牙時d屎又係有陣怪味,油臆味,腥腥地

    回覆刪除