2014年8月7日 星期四

爸爸專屬日

上星期六日都要返工。因為想婆婆都有得抖下,爸爸經歷左一個要自己湊小小嘅星期六,星期日先擺小小去婆婆。

呢日媽媽返到公司已經忙碌地投入工作,而爸爸就帶小小第一次參加 playgroup。終於等到三點九 playgroup 落堂,等左好耐嘅媽媽諗住打視像電話俾佢地睇下咩情況,點知打唔通,費事爸爸係 le 咁 hea 咁聽電話,就唔再打去喇。

一路忙,終於等倒夜晚九點爸爸湊小小出黎公司接放工。爸爸話呢日小小好合作,我地食完 lunch buffet 分別後,小小就喺地鐵度訓著左,仲搞到爸爸有少少緊張,怕佢一直訓到落堂。去到中心,爸爸原本諗住放平小小等佢訓得好 D,點知醒訓 + 痴抱o既小小一郁就醒,好在冇發爛渣,於是就入去上堂o既房。原來呢班入面得小小係第一次上堂,其他人係全部都叫得出名的,要「睇定 D 先會俾反應」o既小小俾導師話佢「咁唔得喎,要佢走出安全範圍先得」,點知爸爸話小小 warm up 左之後勁 high,落堂得返佢地兩個未離開班房時清潔姐姐入黎,小小狂同姐姐 say hi,氹到姐姐勁開心。

喺返屋企o既巴士上,爸爸教左我唱遊o既內容,話要喺屋企都繼續同小小玩,同埋下次上堂都會再唱,所以爸爸要教定我先,但我一直都記唔倒最後一句係點。爸爸話小小上堂好叻,爆左一句「咩名呀?」問搖搖板對面大佢一個月o既小朋友,令到對方媽媽都呆左,之後茶點時間,導師話派完一 round 之後如果再要就要舉手,小小當然唔識舉手啦,所以第二轉係派晒所有小朋友先要派俾佢,所以佢係最遲先食完,再加上其他都係大個 B,得小小一個要揹 (亦因為得爸爸一個,所以小小要長坐 hip seat,令到小小係最後走o既一個,不過小小表演左單手攞杯飲水,又一次羨慕 C 大一個月 BB o既媽媽 (佢 BB 要人幫先飲得倒)。

離開中心之後,爸爸帶左小小去圖書館過冷河。爸爸大笑住咁同我講返呢個行程,佢話因為油麻地圖書館o既入口同出口係唔直通,入左館之後一定要經過書架先可以出返去,而小小全程保持安靜,仲喺爸爸從高書架攞書時自己伸手攞矮書架o既書,到辦借書手續時,管理員都冇認為呢個 BB 影響到其他人,令爸爸感覺非常過癮同自豪。

一上小巴,小小就訓著左喇,仲訓到返到屋企可以放落床,一直訓到七點幾先訓醒食飯,爸爸話佢連食飯都好乖,食完飯就搭巴士出黎搵媽媽喇。我地係咁讚小小好乖、好合作,希望佢聽得明啦。

1 則留言:

  1. 爸爸好勁喎, 小小又好乖好合作, 果然係前世情人, 好合拍

    回覆刪除