2012年9月5日 星期三

24 week - 健康院檢查

今日第一次去健康院檢查,健康院已經唔係印象中o個種好黃好多木椅o既地方 (喂大佬呀,你去o個 d 地方係成廿年前o既事.....) . 
我有諗過映張相 post 上黎,但佢竟然有個標誌講明話唔俾映相囉... :P

今日老公有同我一齊去,但似乎健康院冇醫院咁 friendly,老公基本上只係俾坐住o係大堂等,間間房都唔俾入,連企o係房門口扮睇壁佈版都俾人趕,叫佢唔好阻住晒, ... 唯一俾入就係聽心跳,但都只係俾坐o係條布簾出面 (垂簾聽政....?..), 而最後我地都明白點解聽心跳俾老公入喇,因為聽完之後姑娘就走左去,叫你老公入黎扶返你起身...

諗返轉頭,其實今次去健康院同上次o係醫院大致上都冇分別的,都係姑娘問兩句,聽心跳 (我上次o既形容係 "你未死,佢未死,ok,你走得 ),跟住就走得。
所以,就算諗定數會o係政府生,都係要搵個私家醫生o係診所睇下,起碼可以照下超聲波,個心跳聲又實在 d ,幾百蚊, 唔值得o係o個度慳。雖然次次檢查都會問你 "有冇胎動呀?",有就當冇事,但始終照超聲波見佢郁郁下感覺實在 d,眼見為實嘛 !  (btw 我去公司醫生度睇普通科,佢都會問我有冇胎動,佢都驚我個肚有事影響其他方面)

之後返左去醫院抽血驗血糖,遇倒好多 BB 返去打針,個姑娘一拉開條簾,見倒個 BB 碌出黎,超搞笑 

沒有留言:

張貼留言