2012年9月24日 星期一

富媽媽的產檢

富媽媽睇o既係私家醫院o既駐院醫生,都係有人介紹o既,順理成章就會o係番o個間私家醫院生啦。

weekend 我地成班姊妹終於又約倒見面 (幾個月先約倒一次) ,一出現就話我個肚比富媽媽細,咁我又唯有解釋下啦︰「係呀,尾呢三個月先會大得最快,差兩個禮拜已經可以差好多架喇」。

跟住講講下又講到我地o既 「醫生失蹤了」事件,少不免要由結構性超聲波講起,黎解釋返我當時係幾咁愁。點知富媽媽竟然唔知咩係照結構性超聲波,佢話「我醫生有照俾我睇話個心有 4 格咁囉」,跟住佢話佢每一次都照咁樣o既超聲波。富媽媽話佢平時上網做 research,究竟佢 research o既係邊方面o既資料呢?真係好耐人尋味......

1 則留言:

  1. c琪
    2013年7月26日上午10:28
    haha, 富媽媽咁都得(rolling on the floor)

    回覆刪除