2012年9月20日 星期四

早 D 出世好? 定係遲 D 出世好?

琴晚半夜起身去完厠所之後,小小郁到我直情呻吟左出聲,係書本形容o既o個種向背脊骨猛力一擊,之後佢仲不停咁典來典去,小小爸爸要呵住個肚,同小小講「阿女,你唔好踢得咁緊要啦,你阿媽唔使訓喇」,其實我唔介意佢郁得緊要的,反而幾得意。

反而前一兩個禮拜時,有幾日我連臨訓時都唔太覺得佢有郁,o個幾日反而仲擔心,又諗起其實好多人可以去到三十幾四十週時 BB 先突然冇左心跳,我又諗返起有人講過,懷孕係最關你事但又最唔受你控制o既事,所有事都o係你身體入面發生,但一切又係令人咁束手無策,如果有事o既時候,要發生就係要發生。

諗太多喇,唔記得左正題  

近日秘書開始同人事部討論我放產假o既問題。明明我初頭同人事部講話我有左o既時候,個 HR officer 仲問我係咪前 1 後 9,又話我可以自己同 dept head 傾,到而家秘書同人事部大秘書討論時,又變左一係前 4 後 6,一係前 2 後 8,仲要唔係你通知佢你邊日開始放,「係我計左話俾你知你要幾時開始放」。嘩,點解又突然變 mean ???

本來我一直都好想盡量遲開始放產假,因為我好想 BB 出左世之後我可以同佢一齊耐 D 先返工,其中一個原因係我想餵人奶,但公司冇一個正常o既雪櫃,我冇辦法o係公司雪人奶返去餵,亦即係話返工 = 要停人奶。再加上諗唔倒返工之後o係邊度泵奶..... 想返工之後餵人奶係 10 個難..... 我都用左一段時間去勸自己接受其實前 2 都係好事,因為反正我 dept d 同事都唔係好理我大肚,所以早 dd 放假可能都係好事。

但而家人事部一認真講產假問題就黎喇,佢一定要我交醫生信話我預產期係幾時,如果我真係交用 last m day o個封信,即係話我直情要放前 3。於是我一直都採取拖字訣,一方面諗緊用o係新醫生度照超聲波o個 report 當係 (所謂新醫生,因為我初初有左時睇o個個醫生走左佬,先會睇呢個「新醫生」) ,另一方面諗緊會唔會可以請新醫生用照超聲波o個個重新計o既日子再出一封信俾我...... 其實一開始睇新醫生時,新醫生已經講過「預產期就唔係我而家講架喇,但 8-12 週時已經算左架喇」,係咪代表佢會拒絕我呢... 

又講遠左....

因為呢個問題,我諗左好耐.... 有時會好想小小遲 D 先出世,咁佢可以住耐 D,希望肚入面o既環境係對佢好 D;有時又諗佢可能會早出世,因為我雖然係「寫字樓工」,但我個 post o既間題我成日要做 d 郁來郁去o既工作,例如訂紙啦... 總之唔會坐定,聽講勞動o既媽媽因為經常用腹肌,BB 會早,我都算係成日用腹肌.... 咁我又會諗,如果小小突然搶閘,咁我咪可以放夢寐以求前少後多o既產假囉   日日諗呢 d,乜都諗一大餐,真係諗到人都癲.....

1 則留言:

  1. c琪
    2012年9月24日上午10:08
    好期待見到你個bb哦. 我公司有12星期產假, 以前我成日都想前0後12... 而家我覺得最少要前1後11呱.
    回覆
    小小媽媽
    小小媽媽
    2012年9月24日下午12:13
    我覺得做文職應該可以前1 (身體)...所以希望留返多 d 時間o係後面, 但而家同人事部搞放產假呢件事真係好困擾.... (crying)

    回覆刪除