2012年9月10日 星期一

富媽媽登場

一直都未開始講窮媽媽 vs 富媽媽的 topic

事源一知道有左之後,原來真係會好想話俾某 d 人知。當然第一時間已經話左俾媽咪同奶奶知,但個心會一路盤算話 「丫,一夠三個月呢..就即刻話俾邊個邊個知」 咁,其中一班我想即刻話俾佢地知o既就係一直都仲好 friend o既幾個大學同學

等呀等呀等,因為我地都唔係真係約得好密,都幾個月先見一次,等緊諗住七月中約大家食飯,到時我就會三個半月 (成日想等三個半月因為我知道自己個週數唔足)。就o係我耐心咁等呀等o既時侯,就收倒其中一個同學o既 whatsapp,大約係話 "I've been counting down and I can't wait to tell you that we are pregnant!",大家當然即刻好興奮啦,係咁恭喜佢呀,又問好多知道左人地大肚o個刻一定會問o既問題啦咁。當時我都好冷靜,大家話「咁快 d 出黎食飯啦」咁,我都有 suggest 不如七月中啦,點知都係就唔倒,最後都係約左七月頭。

其實當時我個肚都有 d 凸o架喇,不過我一直都係肥底,之前佢地都有提過話「如果覺得你肥左我地係唔會出聲架^^」,再加上今次聚會目的係見人地個大肚,就當然唔會為意我啦。之前我地仲講緊要 order 定乜野餸,我仲諗緊「唔,我唔使 comment d 餸o既,總之佢食咩我食咩囉」,點知就o係大家興高采列話要訂定八寶鴨o既時候,有人好激動咁話「大肚婆唔食得!!! 」,於是我又加入游說大家唔好 order 八寶鴨啦,點知最後都係通過左。

席間,當然大家都問攞到床位未啦,佢話佢會o係 st paul 生,佢醫生係 st paul o既駐院醫生,佢黎緊會飛美國探男家親戚,順便買 d 美國本地 bb 用品平 d。我知道,佢將會遁住時下教養小朋友o既模式去養育佢呢個 bb,因為呢個同學自己搞生意,已經買左一層樓再換左另一層樓,而我只係住o係我老公間居屋,同奶奶一齊住,而且仲未供完。我唔係介意,反而我好安於現狀。一個人,食幾多用幾多係整定的,小朋友揀左我做媽媽,就要同我一齊捱啦, hahahahahaahhahah

沒有留言:

張貼留言