2012年9月15日 星期六

belly belt

之前o係三個月左右,搵 bra 同底褲搵得好慘o既時候 (當然都搵扺買o既大肚衫啦, 但當時bra 同底褲急 d) ,俾我地o係九龍灣搵倒 mother care,佢有合理價錢o既餵奶 bra 同低腰底褲,終於解決左我 d 底褲 cool 肚o既問題 (至於個餵奶 bra 最終都係唔o岩,呢個係後話)。

o係 mother care 仲發現呢個 belly belt,佢形容到好得咁,個推介寫話自己用到八個月先要著真正o既大肚褲。我一路都想搵短褲 (有左原來真係會好熱),但因為我本身已經著開 XL,一般街舖o既 one size 根本唔o岩著,但好唔捨得o係 010 o個 d 地方要成 500-600 蚊先買倒一條褲,所以一路都仲係著緊o岩o岩大肚時買o既一條 bossini 橡筋褲同另一條瑜珈褲。如果呢個 belly belt 真係有佢講到咁好,我真係可以唔使特登買出街短褲,勁興奮地就買左呢 set 野,當時老公都好贊成,佢話「你琴日買o個條 cheap cheap 返工褲都成 300 蚊啦,呢個百幾蚊,如果 work 真係好扺」


之前仲係細肚時,著得都幾唔舒服,條褲鍊會彈起,同埋要著好長o既衫先遮得住。當時一來我冇好長o既上衫 (我唔興著 legging o既,成櫃都係普通 t-shirt),二來我諗住可能我細肚所以掙唔起條褲,於是張條 belly belt 放埋左一邊諗住遲 d 買倒大肚 t-shirt 同個肚大 d 先再試。

今日醒起,就再攞左條 belly belt 出黎試,但效果依然唔好,拉鍊依然係谷住,而且當行左一排之後,條遮光布會 sip 左落下面,有 d 熱 ... ...


成 set 野係咁的,有三種色o既遮光布,長橡筋應該係有兩條的,短橡筋兩條,一條係鈕,一條係扣。佢會 suggest 你到個肚好大時仲可以長+短咁變成一條超長帶。



我今日o係度諗,可能因為人地著開低腰褲,條拉鍊短 d 就唔會有谷o既情況出現,不過我冇低腰褲,所以證實唔倒。  (   但係如果低腰褲又點會要用到長駁短o既 extra long belt 呢?? )

沒有留言:

張貼留言