2012年9月7日 星期五

24 week - 產前運動班

今朝去左上產前運動班,係呀,原先以為私家醫院先有o個 d 六百蚊一堂o個 d 產前運動班,原來政府醫院都有架!我唔佑私家醫院o個d 係點,但我今日上政府醫院班感覺一 d 都唔流。當然~ 內容就點都唔會好豐富架喇,因為你地班友仔其實都有咩真正o既 "運動" 做得 
(補充一句,如果你本身係運動型,其實不嬲做開o既運動都做得的,只係要避免一 d 有撞擊o既運動,例如打波。而游水,跑步,甚至踩健身單車其實都係可以的) 
其實佢都係講 d 好 basic,但平時你未必會留意o既野,例如企同坐o既正確姿勢啦。而針對性o既就有會陰肌肉鍛練,同瑜珈貓式鬆腰等。唔流o既原因係 7 個大肚婆有 2 個物理治療師上堂,佢仲逐個過o係 check 你動作o岩唔o岩。佢又怕你唔係個個理解倒邊度謂之會陰肌肉,掂住話俾你知你用得o岩唔o岩 (佢話如果你收得唔o岩位的話係做極都冇用的)

雖然個堂只係短短兩個鐘,但好過自己睇書好多,例如我一直做拉腰係拉上背 (我係真係想拉上背多 d ),但佢會同我講其實我而家係要拉下背,又或者應該腰背用力但我用錯左盤骨,雖然要錢 ($100),但都抵呀。希望老公可以晚晚都早 d 返屋企督住我做就好喇。

沒有留言:

張貼留言