2012年9月12日 星期三

好 mean 的公司

公司好 mean 的 policy 係,只承認由公司醫生開o既病假。試過有一次拗柴,根本就去唔倒咁遠睇公司醫生啦,於是就睇樓下醫生攞假紙,點知返黎佢話我唔係公司醫生,只能計我 no pay。都算,點知之後有個同事發大燒入埋醫院,不過係入自己保險包o既私家醫院,住左成三四日,就係咁出事喇,返o黎之後交返假紙,人事部同佢講話o個幾日係 no pay,大家都 「下?! 入左醫院都計 no pay?!!!」,於是大家唔信邪真係返屋企睇 contract,原來人地真係有寫話只係認公司醫生出o既病假紙...... 

後來有一次同同事講起之前另一個大肚o既同事,佢話o個個同事當年去檢查攞唔倒病假,最後都要用 annual leave,我話「下?! 唔得架喎,勞工法例講左係要俾病假架喎」,之後我諗,可能公司會照 count 病假但 no pay,咁都唔出奇,因為以每人每月有兩日假病計,係講你可以放幾多 paid sick leave,如果過左就冇 pay 咁解,同樣地,其實公司係冇責所有 sick leave 都 pay 的,因為我地親愛o既政府係幫商界的,勞工法例係話︰四日或以上的病假公司需要支付 4/5 人工」,所以三日或以下的病假公司係應份唔俾錢你的,俾就係恩賜....

基於咁,估計公司o既意思 / 立場都係︰你o係公司醫生睇產科咯,咪俾 paid 病假你囉~ 

呢件事更加加深左我返公立醫院生o既理由︰政府醫院俾o既假紙,你冇得唔俾我喇呱 ?

之前去左幾次醫院覆診都好地地。最近去左物理治療做產前運動,點知張到診紙俾人彈返轉頭,我同人事部問左好耐,人事部猛話「要因為係 BB 要去醫院先可以」,咁我都明張到診紙又真係只係寫我去左物理治療,睇唔倒係因咩事,咁我覺得算喇,唔再同你呦,我只係想問番「咁我黎緊冇得返醫院,只係去健康院,健康院張到診紙又計唔計先?」,佢一路都唔可以肯定咁答倒我「得」,    o係度做左廿年 HR,我就唔信你冇試過有同事係o係公立醫院生,第二,彈假紙你又識,問你收唔收你又唔識答 ....  -_-"   真係逼我講番粗口.....

沒有留言:

張貼留言