2012年9月19日 星期三

26 week - 又突然大左 ?!

話說我四個幾月時同屋企人去個一轉韓國,飛過韓國o既人都知道,飛一轉韓國係好辛苦的,因為韓國 < > 香港只有半夜機,即係話要半夜o係機場等班機唔知 delay 幾耐,返黎時又要半夜先開始由機場返屋企。

韓國之旅係全家人陪阿媽去,所以冇法子啦…中間有幾辛苦 (主要係眼訓啦) 就冇需要詳細講喇,重點反而係,去完o個個旅行返黎覺得個肚突然間大左好多,唔知關唔關事o個幾日著o既衫唔同,或者因為o個幾日o係室外曬多左太陽? 

今個禮拜滿26週喇,上個 weekend 仲終於去左廣東道o個間 H&M 掃左好多大肚衫 (但係我老公話全部衫都勁甩色,呢個又係後話)。又o係呢個時候,又覺得個肚突然大左好多? 我成日都會諗,究竟我個肚算大定算細呀? 因為印象中以前見過人地 5 個月個肚已經好大的,但自己 5 個月又唔覺喎,而且去睇醫生時又會見倒好多個肚超大o既人,就會覺得自己個肚好細。有時搭地鐵有位坐時,都會覺得唔知人地會點睇,因為個肚坐低之後可能就似肚腩多過似大肚.... 

呢幾日個肚好掙呀..... 食飽少少都會覺得個肚又扯住,個背脊又 chok 住.... 我諗我 d 妊娠紋都就快出黎啦 hahahahahah,都係快 d 趁呢個時間映番 d 個肚仲係白白滑滑o既相先 ^^

沒有留言:

張貼留言