2014年5月26日 星期一

媽媽的開懷

連續落左起碼兩個禮拜雨,小小一直都冇得出街玩。可能悶左太耐,婆婆話小小而家會扭要落街玩,以前係唔會的。

上個禮拜都唔算太早返到屋企,有時係上倒尾班車但塞車,有時係遲左走。有一次遲走但冇話俾婆婆同爸爸聽(因為自己都唔預計會搞到咁夜),點知落巴士已經九點 (平時係我八點或八點多上到婆婆度,爸爸九點黎接一齊走),上到去爸爸已經到左,佢地話頭先小小見打開門O個個唔係媽媽喊到收唔倒聲..... 我入去時,小小己經冇喊,睇唔出頭先係咩情況,但聽佢地咁講,即係話媽媽諗住可能俾爸爸先接走小小,試下有某 D 日子可唔可以夜D返,呢個諗法係唔 work.....

其實餵人奶o既媽媽真係好抵,平時我唔係主力湊小小o既人,係婆婆、爸爸、嫲嫲陪佢玩,我只係餵奶同陪訓 (陪訓亦係結果唔係原因,小小淨係要我陪訓),但小小勁痴我,有時出街搭巴士佢都要走過黎我度,有得揀又一定要我拖,喊時更加係淨係要我抱 (當然我唔在場時除外),佢對住我o既時間相對少,但有得揀一定痴埋黎我度,我好慶幸呢個一定係餵人奶o既功勞。

btw, 今日訓醒之後上背 keep 住痛,平時都會痛但起身郁下鬆返就冇事..... 平時食奶小小都要我望住佢同佢傾訓..... 睇黎唔可以再係咁喇......

2 則留言:

  1. 聽到都冧死啦
    雖然我己冇餵人奶唔知關唔關事, 但蛇仔明又係好鐘意黐住我, 真係堅開心架

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀真的很佩服仲有餵緊人奶的媽媽, 雖然我都無餵了, 但好在瞕瞕仍一樣咁痴我咋

      刪除