2014年5月13日 星期二

台北之旅 Day 2 - 動物園

雖然第一晚小小好夜先有得訓(因為我地十一點先返到去),第二朝小小依然準時醒左要食奶。我地大家一齊食左 day 1 喺西門町買嘅麵包,然後就落街搵地方買餸煮飯俾小小。

之前發現酒店隔離係 city super 仲好開心,諗住買餸有著落,點知間 city super 原來好晏先開門的,估計可能係精品super而唔係超市super。於是我地轉而去搭車時經過嘅 family mart。睇黎台灣嘅水栽菜已經發展得好成熟,family mart 入面有好幾種唔同嘅包裝水栽菜賣,仲連住個海棉根,好搞笑! 我地買左一包保險 d 嘅綠色白菜,希望小小會啱食。


琴晚搭捷運返酒店時,喺站入面嘅街道圖見到話酒店附近有個公園,已經喺 family mart 買到菜,我地就向嗰個方向發掘下啦,果然有個小小嘅社區遊樂場,仲同小小玩左一陣,呢個滑梯 d 級超高,小小學識左坐低先再落下一級。玩左一陣,映左幾幅相之後,我地再前進去搵隔離個市場。原來附近有一個公屋村,所以有個街市,仲o係入面搵倒間BB衫舖。出發之前睇天氣報告仲話好熱,所以我只係帶左一件抓毛褸俾小小 (不過都仲有另外帶長袖底面衫),冇帶厚褸,點知黎到變左雨天,媽媽自己好凍之餘仲一直擔人小小唔夠暖,所以有選擇困難症o既媽媽極速決定o係度買件風褸。本來媽媽想買 plain粉紅或深粉紅,點知小小掉開左一件,另一件掂都唔肯掂,於是我就o係個架度攞左一件有花花o既款俾佢睇下,點知佢竟然伸手攞o個件,我同爸爸當堂大笑啦,就問︰係咪真架? 試多次啦。然後就問佢︰呢件? 呢件? 攞住一件花花一件 plain 放o係佢面前,佢真係伸手攞返件花花,於是就買左件花花風褸喇 XP 

之後我地就返酒店煮飯喇,契媽則因為見我地話小小開始想訓,所以佢就兩點先過黎,點知食飯時間/安排就因此有D kick 腳,最終爸爸媽媽o係路上食 burger king,小小個飯就帶左去動物園食。有咁o既安排係因為動物園5點就關門,如果食埋飯先搭車入去就會好晏,但睇人地 d comment 好似話動物園入面冇野食,但去到見到其實有 mcdonal,不過就要等小小再大個好多我先會俾佢食 mcdonald 喇。

同契媽o係捷運站會合,契媽見倒小小揀件風褸非常讚賞,佢話係 Cath Kidston o既花花+波點 signature pattern,仲大讚小小有 fashion sense XD

入到動物園已經過左兩點,第一時間就餵左飯先,但係動物園門口已經滿是白鴿走來走去,小小食左幾啖已經要走落地「雀雀、雀雀」咁跟住走來走去。小小o係今次台北行有好多機會同雀雀s (主要係白鴿) 有近距離相處,所以同雀雀o既感情可以話係突飛猛進 !

可能天氣唔太好而且又有d晏嘅關係,唔係見到太多動。物,所以小小亦冇好大反應。去到樹熊館,隻樹熊大大隻喺面前小小都冇反應,睇黎係因為隻樹熊冇郁所以小小其實係冇發現倒佢,而自由生活、走來走去嘅松鼠呢,因為動作快嘅關係就吸引倒小小嘅注意喇。

最係我地由動物園裡面行返去入口時,我估已經接近六點,但入口附近有個類似遊客中心之類嘅地方嘅職員好好,雖然已經收工咁濟但都仲俾我喺入面餵奶房餵奶,契媽同爸爸就喺出面食風。


小小唔係太鍾意大笑,但都睇得出佢玩得好開心 ^^

2 則留言:

  1. 台灣係咪好凍呢? 我見小小都著幾多衫, 件花花衫好靚, 好襯佢
    一直都覺得小小好乖, 我應該唔敢帶瞕瞕去咁遠, 我驚handle唔到, 所以都好佩服你地

    回覆刪除
  2. 相中呢件花花衫係o係 mother care 買的,當時係做緊百幾蚊兩件
    我地下一站諗住過澳門,有咩好去處呀? 你知唔知容唔容易搵倒地方餵奶呀?

    回覆刪除