2014年5月19日 星期一

第一次參賽:huggies 搬尿片

今日係 shopping 日,我地一早就出左門口,首先係要去食早餐。小小起身已經食左奶同一隻細細隻嘅香蕉,所以食早餐嘅本來係指爸爸媽媽,點知去到呢間新o既茶餐廳見到有飛碟,我地就即管叫左吞拿魚飛碟試一試小小食唔食。飛碟黎到,媽媽一搣開,唔係吞拿魚係芝腿o既?! 弊喇 ! 小小又唔食芝士 (芝心批邊除外) 又唔食火腿架喎..... 但都即隊俾佢睇下佢食唔食啦,點知佢竟然食左大半個,最後係爸爸唔俾佢食咁多 (爸爸拎住個飛碟邊同我講 (呢度係兩硬方包黎架~)

之後我地又去左康文署兒童遊戲室。今日有好幾個小朋友,都算係玩得斯文o既,但因為有幾個大o既一直o係個滑梯度,所以玩得唔係幾多,而小小少有地竟然好快就表示要走,我問佢係咪拜拜遊樂場,佢仲答我「係」然後拜拜,唔知係咪琴晚訓得唔好呢? 之係我地搭車去 megabox,小小o係巴士上已經乖乖訓著左喇。

去到 megabox,今日冇特別目標,只係行下睇下有冇野要買。o係 topvalue 見到 $40 一件短袖衫,我即刻話要買,因為小小唔多短袖(面)衫,而且大汗o既小小最高紀錄一日換左 3件底衫 (中午沖涼換一件,下午玩到成身濕晒換一件,夜晚返到屋企想佢訓得舒服 D 臨訓再換一件),新買o既開胸短衫 (有3件) 婆婆好似又唔係好 like,見到 $40 真係好吸引。正堂爸爸同我o係度討論某個款要邊隻色時,小小醒左,於是爸爸就問對 fashion 有要求o既小小我地揀o個 3件啱
唔啱佢心水,點知佢淨係拎起爸爸一見鍾情o既一件黑白 pattern 衫,另外兩件粉紅同紅都唔鍾意,帶佢返去個架度睇同款o既其他色,佢又揀倒啱心水o既.... -_-" 媽媽完全冇 fashion sense 架.... 第時帶佢去買衫一定好麻煩.....

去食完飯食出黎,見倒樓下個 huggies 搬尿片活動開始左 ! 之前行過時個場地仲未有人,我地即刻撲落去睇下有冇得即場報名,好好彩有得即場報名之餘,原來我地仲趕得及最後一場比賽。個比賽分左大B組 (18-24m) 同小B組 (12-18m),16m o既小小照計有機會。睇緊之前o既場次時,爸爸抱住小小問佢知唔知要做乜,據爸爸講小小係咁點頭。媽媽自細係一個唔輸得o既小朋友,玩遊戲輸左會發脾氣同唔開心,大個 D 先識調整自己心態,媽媽唔知自己會唔會太想小小贏會令到自己太認真,所以不停同自己講「玩下就得啦,唔好太認真」(當然,贏左有成包尿片都真係好吸引 !!),到落場時,未開始小小已經好想掙脫媽媽行出去,媽媽係咁叫小小「拿,去攞嗰 D 返黎俾媽媽」,到開始,小小全程好開心走來走去,又走左出界,但又識返返黎,又走去搞其他小朋友搬尿片,又走去旁邊映緊相o既爸爸度,就係唔攞尿片 XD

之後返屋企o既時候,小小又訓著左。曾經有一排小小唔係好願訓晏覺,但近呢幾個 weekend o係我地度一齊出街都有訓兩次。小小大個左,行得好左,就黎識跑咁濟,可能運動量大左真係令佢好攰。哎呀我又扯得太遠喇 XP,等車時,我醒起映呢幅相,提醒自己,o係小小成長o既路途上最緊要o既係佢可以o係許可條件之下隨心所慾地做佢想做o既事 (例如比賽未開始唔可以出閘住,但開始左亦唔一定要搬尿片),最重要係佢做緊o既事對佢黎講係有意義,唔需要對大人黎講有意義。我希望小小可以o係細個唔需要做太多艱難o既取捨之時,接觸多d唔同o既事物,用佢o既方法去做判斷,呢d先係日後成為一個人所需要的知識和智識,唔係用珠心算百萬位o既數 (呢d留黎俾計數機做啦)。

今朝 (篇blog草稿起左就停左,今日係星期一返工喇) 隔離位個同事叫我教佢寄非本地信,我同佢講「都係去會計 chop 然後揀 zone 幾咁囉」,我當日都係自己見倒個 chop 機係咁分地區,跟 instruction input 就係啦,你可以話我係一個好 mean o既老 pat pat,但唔係所有野都係要有人教的,我希望小小有自己學習o既能力,同自己研究o既動力。呢個係我作為媽媽對佢o既責任。

小小,多謝你。

2 則留言:

  1. 我尋日都喺mega box, 玩咗爬行大賽呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 有爬行咩??? 我以為淨係得搬尿片??? 不過聽勝出者講, 係冇得揀碼的, 所以有可能會得物無所用... 所以我攞倒o個包超大包o既濕巾已經好開心 :D

      刪除