2014年5月12日 星期一

台北之旅 Day 1 - 打邊爐

台北之旅已經係廿日前嘅事,真係已經忘記得八八九九 v_v

到埗、落機都好順利,而且入境位置嘅人都好熱心咁指示我地帶住BB(佢地叫小baby)可以行禮遇通道,真係快好多! 爸爸揹住小小,不停讚嘆 “女,原來帶住你去旅行係咁方便!”。做好晒入境手續之後搵地方換台幣,而家台幣已經3.6 (細個仲係4!) ,此時小小好合時咁訓著左,我地就喺 arrival hall 食 subway。好彩發現倒呢個位置仲有 wifi,之前從來都冇諗過要點由機場出酒店嘅我地喺度 google map 倒原來有一架機場巴士直情去到我地酒店門口!


時間啱啱好,去到酒店時係四五點左右。安頓好,同小小沖埋涼,我地就聯絡已經喺台北玩左幾日嘅契媽出去食晚飯喇!

我地今次好勇咁接受契媽嘅建議去打邊爐。之前一直都唔敢帶住小小去打邊爐因為媽媽覺得帶佢去打邊爐太危險喇,但契媽喺我地提出 “要有白飯食” 呢個要求時,佢話呢間有,咁我地就膽粗粗去啦! 去到呢間餐廳,爸爸就出去搜羅小小食得嘅野,搵倒好多菜菜返黎。好彩小小亦全晚都好合作,乖乖咁食晒飯同餸,媽媽都有時間食到好飽,連任食 hagaan daaz 都食唔落。呢度d台式奶茶亦好好飲! 下次黎台北會再黎!

沒有留言:

張貼留言