2014年5月13日 星期二

台北之旅 Day 1 之小小第一次搭飛機

前言

因為爸爸 d asia miles 到期,所以思前想後決定去一轉台北,就趁小小一歲三四個月嘅復活節假期去。決定嘅時候,希望其時小小有返咁上下大,可以開始食下大人餸,咁就淨係煲飯仔都已經可以,唔使煮成個bb飯咁大件事,再加上希望到時識行兩步,咁我地就照可以一個 hip seat (揹帶) 走天涯,唔使諗帶唔帶bb車嘅問題。

大約一個月前,我同爸爸開始試下帶佢出街食飯,第一次係膽粗粗喺街連飯仔都冇嘅情況之下 ad hoc 同左 joe叔叔去食晚飯,joe叔叔問食咩時,我地話“要有白飯嘅地方”。嗰晚仲有蒸銀絲卷,但小小唔知係唔識欣賞定太識食,平時鍾意食包包嘅佢竟然唔肯食銀絲卷,但就KO左成個雲吞雞d菜菜 ^o^

出發

呢日預備九點出發,但媽媽同小小都訓得好冧,8:40爸爸叫醒媽媽,小小亦好叻地喺媽媽洗完面返黎嘅時候醒左坐左起身喇! 本來媽媽以為可以照常搭機場巴士出去,因為上次去接爸爸機都係搭巴士,但爸爸話今次唔好搏,因為小小機動性已經比上次高左好多,未必肯坐咁耐車,而且今次我地好多行李,所以叫左車直接出機場。好彩爸爸一早有呢個決定,如果唔係我地其實係趕唔切,去到先剛好趕得及 check in 寄行李 (btw, 唔知點解自動機唔俾我 print boarding pass, 個姐姐亦若無其事咁叫我埋 counter print, 好彩有 BB 快線)。寄左行李,入到闗口,一樣有 BB 快線,連過 X-ray 同過關都有 BB 快線,令到爸爸連聲讚嘆「阿女,好彩帶住你 ja, 如果唔係我地就趕唔切班機喇 !」,但係當我地行到去閘口時都似然俾人追住我地話「成架機爭你地三個 ja !」:P

我地被安排喺某一段嘅第一行,即係前面仲有塊板可以拉落黎放BB籃嗰行,我地旁邊兩個位都坐左一家三口,BB坐喺爸爸度,小小就坐喺我度,對方BB仔即刻狂撩小小,但小小竟然灑手擰頭 XD,為左唔想大家繼續尷尬,我唯有話「哦而家未熟,好啦我地熟D再一齊玩啦」然後放佢去另一隻大脾

起飛

起飛冇幾耐,空姐就先送上 BB 餐。我地開左支蘋果汁倒落奶樽俾小小飲,點知佢竟然冇興趣,仲一啖都唔肯飲,白白浪費左成枝蘋果汁 (本來小小唔飲都唔浪費,因為爸爸可以飲,但後話係隔離位個 BB o係下降時狂喊,完全聽得明佢係好辛苦,當時我同爸爸兩個都話「如果樽蘋果汁只係倒左一半落小小個奶樽,仲有一半o係原樽度,咁就可以俾佢飲,就唔使咁慘啦」,佢父母由最初狂氹佢,到後來完全放棄,個阿媽目無表情咁坐o係度,掉返個仔俾阿爸抱住。)

飛到一半,小小已經按捺不住要落地,好彩安排左我地坐第一行,前面仲有好多空間可以俾小小走動。我同爸爸就輪流近距離傍住佢, 始終佢係小bb,大人喺飛機都未必企得穩,如果小小跌親更加可能會唔知轆左去邊XD。

差唔多到時,小小突然表示要食奶,其時因為空姐已經做晒 service,唔驚佢地會行過話小小一定要坐直抱好(我係有擔心過會有咁嘅要求,始終空姐要盡量確保乘客做好安全要求),所以就照俾佢食啦。最搞笑嘅係當隔離BB好喊到好慘嘅時候,小竟然久不久有好擔心咁嘅樣,跟住又自己雙手琴住。自己對眼好似同我地玩bu-jak咁,最終喺安全著陸震震震之後佢就適時食完坐返起身,唔使我好狼狽咁整理返好d衫。爸爸不停讚嘆小小真係好叻,話佢竟然知道嗰個時間要食奶而且降落左就唔食。

BTW, 本來都未諗掂開唔開BB餐嗰兩樽野食,點知都未認真開始諗,小小已經要食我地個炒飯

沒有留言:

張貼留言