2014年5月19日 星期一

台北之旅 Day 2 - 嘆度小月

爸爸成日話想去食度小月。喺動物園走嘅時候,問契媽今晚食飯有冇好去處,契媽都讚成咁早可以去度小月。

搭捷運時,爸爸同我都攰到要小睡片刻,但其時小小仲喺度左望望右望望,點知到站時竟然訓著左,去到度小月時,本來要等位,我就諗住坐o係樓下張板凳度抖下啦,點知我一行埋去時,d 姐姐示意如果我地坐呢張係唔使等。嘩 !? 乜咁筍o既?! 點解其他人唔肯坐呢張板凳枱呀? 我地即刻坐地叫野食啦,仲覺得勁有風味勁開心添 !

叫餐時,我地都有諗住要俾咩小小食,爸爸仲諗住為左等小小起身而慢慢食,點知小小竟然係訓到連由爸爸揹住過俾我揹都唔醒,本來叫契媽出去行完誠品再返黎搵我地,最後我地決定直情去誠品,等小小醒先再算。誠品樓下有 food court, 都有啱小小食o既野,問左佢地9:30pm收,於是我地就全部人上晒去誠品行。媽媽揹住小小都搵倒啱睇o既書,坐左喺小梯上面睇。小小前後訓左接近兩個鐘,過左9:30先醒,於是我地拜拜左契媽之後再返去度小月食肉澡飯。

可能因為真係好肚餓喇,小小全程食得好好,好乖,食左好多飯。爸爸不嬲都好憎人踩凳 (例如巴士嗰 D 面對面位),所以我地食飯坐片位佢一直都有幫小小除鞋,小小而家好多時上凳之後會要求我地幫佢除鞋,好搞笑。呢晚佢仲有要求飲水,但要用匙羹畢碗入面嗰 D,搞到一身濕晒仲要換備衫,可惜o既係後備衫係短袖o既.... -_-" 媽媽唔記得後備衫都應該帶換返長袖先好出街.....

每次睇返呢映相,媽媽都覺得好開心 ^^,覺得小小真係好叻 ^u^
每次小小食飯食得唔好時,我都會提醒自己唔好 meng,亦唔需要逼佢食,so far 都冇乜大問題。以前小小唔肯食飯時我都會 meng,都驚佢食唔夠,漸漸開始說服倒自己其實佢知道自己要食咩同要食幾多,就開始唔太擔心。可幸小小係一個好鍾意食菜菜o既小朋友,亦由早幾個月便便好難甚至有點點血,到而家都 OK 順利。每次小小唔肯食飯時,我就會諗返佢乖乖食飯時o既情形,然後就由得佢,因為我知佢唔係要唔乖的,只係 d 野唔啱食,而我要記住小小已經佢好多乜都唔肯食o既 bb 好。

小小,度小月係咪好好味呀 ? ^3^

沒有留言:

張貼留言