2014年5月30日 星期五

台北之旅 Day 3 - 臺大的雀雀和夜市

Day 3 一早去左食早餐。話說第二日出去動物園時,我地喺酒店附近搵野食時,見到一間賣三文治同咖啡奶茶嘅小店,但因為當時我地諗住要搵食飯嘅地方,所以冇入到去。到呢日因為係食早餐,就決定去呢間小店。小店o既阿姨超好人,我地 day 4 都仲有去佢度食早餐,佢舖頭有 D 雜誌之餘,竟然仲D有BB書放o係度,係阿姨見佢騰來騰去,叫我地俾佢坐去隔離放住書張枱,再攞出黎俾小小睇。

之後返左酒店,等爸爸做埋野就出得街,點知爸爸今日有好多野做,到出得門口時已經三、四點 (其實食完早餐都已經差唔多十二點),我地照原定出去臺大搵生態池。o係捷運一出黎已經見倒一個通向宿舍區o既入口,但當我攞住喺網上搵倒o既相去問人時,大家都好似好趕時間或者唔識路咁..... 我地都係跟感覺向大方向行啦。到最後問一個喺大樓出黎嘅學生時,佢一指 “旁邊就係啦”,嘩,原來係一個唔算太大嘅水池,已經有好幾個小朋友喺度玩緊。唔知係咪台灣類似o既地方好缺呢? 因為上網搵時個形容所講值得黎o既程度令我以為呢度好大好多野睇,其實數埋唔知有冇20隻雀雀,但鍾意雀雀o既小小都睇得好開心。唯一唔好係呢個池有一部份係好似碼頭咁冇遮冇欄,真係好怕仍然處於不受控制階段o既小小會跑左落去.....

之後再喺臺大入面走左一陣,周圍搵厠所同搵地方食奶。
小小呢個台北行真係大個女左好多。


由於臺大旁邊就係夜市,爸爸一直都好想去一轉夜市掃街,但媽媽就一直都好擔心喺夜市會搵唔倒o岩小小食o既野 (而且擔心食物衛生o既問題)。小小行左一個下午可能太攰喇,又好似琴日去完動物園咁訓左,爸爸就可以趁機行夜市,搵倒目標之餘,又行左書店,又喺尾站搵倒o岩小小食o既野 (其實係賣鴨血o既檔口可以白飯分開上,爸爸再見倒雞絲飯檔再買左個雞絲飯)。最後小小好合作咁喺落地鐵時先醒,我地就極速行返酒店,將琴日買 d 菜烚熟就可以開飯!! 小小都食得好開心 ^^ (但幅相喺爸爸部相機度..)

對於去夜市,之前媽媽係極度不安,一來怕搵唔倒地方俾小小食飯,二來怕夜市入面o既檔口會危險整親小小,事實證明冇問題,媽媽亦好開心爸爸可以得償所願,冇浪費到台北之行。

沒有留言:

張貼留言