2014年5月27日 星期二

反斗的小小 - 大叫「爸爸」

今朝回復平靜,小小雖然早左叫食奶食完又反左一輪先訓得返著,但起碼都係靜靜訓返。

琴日朝小小早左好多,六點前就醒左,本來食完奶又訓返,我都訓返,到鬧鐘響,我起身去準備返工,臨出門口時佢又郁左兩下,我又衰就諗住睇下佢會唔會要食多轉奶啦,於是就錯左喇,佢番食完奶之後本來都碌落床訓返,點知唔知係唔係突然發現唔對路,跟住開始喊起上黎,仲喊到勁大聲。

呢個就要講前言喇。話說小小成日會細細聲叫爸爸,我成日同佢講︰你要大聲 D,爸爸聽唔倒架,有時佢又會細細聲咁同人講拜拜,對方冇反應時,我地都會話叫佢要大聲 D,佢近日應該突然明白左「大聲 D」點解,但係佢並唔係o係叫拜拜時大聲 D,而係開始o係夜晚訓覺時大聲叫爸爸入房。

小小好少會自己話要訓的,除非佢真係好攰好攰,攰到會食住奶訓著嗰隻,否則都係我抱佢入房,入房之前會抱住佢同嫲嫲爸爸講早抖,少少亦明白「早抖」o既意思,但佢會講「拜拜」。就算嫲嫲已經訓左,我都會同佢喺房門口細細聲講早抖。入左房之後,會熄大燈,留返床頭細燈,小小就通常都要再玩一大輪先會訓,有時佢會細細聲叫「爸爸」,雖然唔知真定假,但我都會同佢講要大聲 D,然後再幫佢叫爸爸入房。爸爸就算唔係聽到我地叫佢,佢都會久唔久走入黎睇下我地咩情況,同埋叫小小「要訓覺喇,覺覺豬喇」(小小喺大約兩星期前開始會講「覺覺」,估計佢真係知道我地講「訓覺覺豬」點解) ,所以喺小小未訓著之前,爸爸係不嬲都會騰出騰入的。前兩日開始,佢突然間喺房猛叫爸爸,初初我都有幫口叫爸爸入黎,點知佢越叫越好玩,仲用盡全身氣力 -- 吸氣 -- 運勁 -- 「爸爸」 咁大叫,爸爸要即刻衝入黎回應佢o既呼喚,如是者叫左好幾次,我怕佢會玩慣左,但又唔想叫爸爸唔好理佢 (因為好難得佢會叫「爸爸」呀~ 就算佢只當係指示唔當係稱呼都好),所以拍拍佢同佢講「好喇,要訓喇」,都仲再玩多左陣先肯訓。

又扯遠左 u_u 唔記得左自己寫前言之前想講乜。

總之第二朝小小唔俾我出門口狂喊,安撫完放返落床玩冇事之後,我再拜佢佢就又喊喇,唯有爸爸抱住佢睇住我出門口,好彩爸爸話之後佢冇喊喇,開始玩,但就冇再翻訓喇。爸爸話佢琴晚 (星期日晚) 唔記得同小小講話媽媽第二朝要返工... 都有可能....

放工返到婆婆度,循例同小小講我要去左洗手先,小小有時會跟埋入黎厠所 (婆婆平時都會俾佢跟埋入厠所,我覺得係好事,起碼而家出街我都可以帶住小小一齊去厠所,佢會好乖咁閂門然後企喺度等你,然後你一開鎖佢又會開門出去一齊洗手。但有一次驚險係佢突然撲過去個馬桶度仲想伸手入去,嚇死我!!! XD),呢日佢跟到黎門口就企左喺度,我問佢入唔入黎(厠所),佢搖頭,之後我洗完手去完厠所出黎攬攬佢,佢要我坐低,然後行左去我後面,初時我以為佢又要 marry-go-around 我,點知佢走左去我左後就冇繼續轉,然後伏左喺我左邊膊頭呵我,第一下我已經冧到暈左喇,點知佢企直轉一轉又再伏喺我度~~~ 啊~~~ 媽媽俾你冧死了~~~ 即係話朝早o既唔開心已經冇事啦 ovo

星期一晚爸爸會去開會,會夜返屋企,到我抱小小入房訓時都未返到。我同小小喺房入面準備訓覺時爸爸返到黎,入黎望左一下,同小小打左招呼之後就出返廳,小小隨即又開始叫爸爸遊戲,爸爸出出入入,兩個玩到不亦樂乎。我同爸爸講,你好好享受佢咁大聲叫你o既日子,千祈唔好覺得煩,好快就冇架喇。湊小朋友,真係要好好珍惜發生o既會一件事,因為「長大」只有一次,一回頭就會發現小朋友已經不復傻傻o既小不點;亦要小心處理同小朋友o既相處,因為你唔知佢邊一日會 feedback 返你做過o既行為俾你睇,例如小小而家會好熟練咁「敲胆經」,係敲打兩邊大脾外則,當然呢個係因為婆婆自 BB 時期已經成日幫佢敲,而家o既 feedback 就係佢有時會自己開始敲,同時要求你一齊敲。

星期二朝乖乖翻訓o既小小

沒有留言:

張貼留言