2012年12月20日 星期四

產假第12天 - 眼訓....

12月19日
有時會覺得放左太耐產假。究竟小小打算出黎未呢?會唔會遲呢?o係等得太耐o既時候反而會希望佢早少少黎,想快 d 面對呢個現實唔使成日諗下諗下咁樣,但老公會希望佢唔好咁快出黎,因為佢有好多野未準備好。其實我都仲想o係佢出世之前洗多一次佢 d 和尚袍 (只係用清水浸過一次),床單亦都未洗。呢幾日冷鋒南下,今日氣溫最低時個天氣圖度度都係得11點幾度,全部都唔過12,好癲....又因為凍o既關係有 d 毛毛雨.... 咁當然就洗唔倒野住啦....

今朝發生左 d 小插曲,所以我地冇o係屋企食飯,落左茶餐廳食。婆媳問題呢家野,其實真係好難解釋俾旁人聽,因為永遠人地睇都係好小事,但就係咁o岩撻中當事人o既某個制。開心o既事記得,唔開心又做唔倒 d 咩o既,忘記左佢。

喊到攰,所以今日又訓番晏覺。起身就同媽咪細佬約左出街食飯。媽咪今次冇話我未有耐生,淨係話個肚又低左。咁o岩澳門朋友 whatsapp 問我有冇動靜,我就覆番呢一段說話,「我媽語氣堅定過醫生」咁話,哈哈哈哈哈。


0-0-0-0-0
而家其實係12月20日o既早上6點幾。我5點幾就俾奶奶大人嘈醒左,佢晨早流流5點幾就o係度洗碗.....  ..... 我出左去去厠所,同佢講左兩句話「使唔使咁早起身,今晚造節搞得夜你眼訓都唔知理唔理你好」之類o既說話,諗住返入房再訓,點知已經訓唔番 .... 發自己脾氣出廳開燈開電腦,佢同我講話唔係我講佢都唔知自己睇錯左以為已經六點幾...... 我成晚都訓得唔好... 成晚小小都o係度郁,仲要唔係齋郁腳 (肚上部) 而係個身都o係度郁 (肚下部),唔知搞乜... 搞到我有 d 擔心,又擔心佢轉身幅度太勁唔知會唔會搞出咩意外.... 而家七點幾,佢都唔知冇訓定係同我一齊醒左,隻腳又o係度伸來伸去喇...

夠攰可以番訓喇..早抖

沒有留言:

張貼留言