2012年12月25日 星期二

產假第 16/17 天 + 聯合覆診 40 week

12月23日,星期日

一早起身 (其實都唔早喇... 可能係11點咁啦) 老公話自己煎 pancake 同三文治食,一煎親 pancake 當然就要搞好耐啦,其實我覺得以後都唔好再買 pancake 粉喇... 計番煎o既時間,同埋到食得時都已經凍晒黎講,好似唔太化算... 食完當然係洗碗抹枱啦,奶奶一返o黎,o係流理台放低左 d 菜,應該見倒 / 知道我用緊 sink 盆做緊野丫,但佢二話不說就倒左我盆水,我都未洗好碗抺好枱.... 我真係唔明.... 梗係又 fea 左佢一轉啦... 我真係好衰.... 於是我地只有又話唔食佢煮o既午飯 (對於一個只識要人同佢食飯o既老人家黎講我地唯一可以做o既控訴) ,所以又落左茶餐廳食.... 早近我地成日話,當我地係o係度租間房算啦,放棄啦,唔想再同佢嘈,亦唔想再作無謂o既嘗試 (嘗試去教佢注意自己o既家居安全,bb 出世之後要注意o既衛生問題 / 身教問題 etc...) .....

約左同澳洲返黎放聖誕假o既朋友打邊爐。本來話打邊爐時我諗住話我唔邊爐另外搵野食,先醒起另一個立即同意打邊爐o既 friend 咪就係同我一樣有左囉 ?! 咁佢都唔怕其實我冇野好怕,決定一齊打  我地去買左做膽o既各種丸類、生根、菜等等,一晚食完份量o岩o岩好 !


12月24日,星期一

今日係醫生計o既 40週 喇,返聯合覆診。都係聽心跳啦,但今日唔係好似上次咁自己訓一張床,而係同另一張床平排,再加上我見唔倒個心電圖機,今日o係56號房o既兩個姑娘又勁多偈傾,今日駁機o既姑娘又要我側側地訓,各樣都另我好難 feel 倒小小郁。因為見唔倒個心電圖,我唔知時間過左幾耐,後期有肚硬但冇郁,唔知呢 D 算係靚呢?不過我知道我情況應該算係好穩定,因為隔離床第一個係直情今朝見紅 (咁我又唔明點解佢唔係上左產前房,而係o係門診出現喇....),至於第二個,姑娘唔係叫佢 bb 郁時按制,而係叫佢陣痛時按制  anyway,總之我就全程冇辦法專心,又唔知訓左幾耐咁o係度靜靜地做我o既心電圖。

做完圖見醫生,醫生照下個頭話「個頭都落得好好,應該都唔會轉返上黎架喇」,跟住就話「俾多個零禮拜阿b啦」約1月2日返去生催生 (41wk2d)。

今日好凍呀,得11-13度左右,不過太陽曬倒o既地方就好暖,老公話行遠少少去曬下先返去,於是我地就落左球場,佢仲無端端心血來潮走去跑左幾圈,幾好呀 ^^ 活動下佢平時冇乜點郁o既筋骨。

之後我也出左街食飯,因為o個間泰食店續唔倒租就快 close 喇,所以食得就好食多次喇。食泰食當然開心啦,但後話係 -- 奶奶大人o係我地攞錢出黎時先話自己要去厠所,其實我較早前已經想問佢要唔要去厠所,都唔緊要,佢丟低一句就行左出去 (o個間係街舖黎o既),我地都冇諗住o係舖入面等佢返,就埋單行左出門口等佢,但係點解等極都唔見人呢..... 原來佢去左對面馬路個厠所.... 咁我地又點知佢原來唔係去左轉角o個個厠所呢..... 講完就算喇...

本來係想同佢講我地去 jusco supermarket 睇下呢邊有咩賣得個知字,原來 supermarket 就真係好 pure 咁賣 supermarket 野的,唔同 jusco 入面的 supermarket 係有多 D 野的。返到屋企成四五點,老公又有個 friend 得閒出黎食個 tea catch up 下喎,本來今朝睇完醫生時我話好攰邊度都唔去喇,結果貪玩的我又跟埋出去hahahahahahah ,然後媽咪又 call 我呼喚我返屋企食飯,於是我地兩個就返左娘家食飯喇。

是晚J2 有 girl generation 同 MAMA,老公當然係俾個電視吸住左啦。半夜好正常咁醒左,點知好痛左兩下呀,好驚 !!! 係咪報假案定係堅痛呀???? 但係冇上次咁痛,同埋冇上次o個個頂住尾龍骨o既感覺,之後都仲肚硬左幾次,我心亂如麻咁o係度等佢會唔會再痛.... 冇再痛喇,等到訓左 hahahhahaahah

既然唔係堅黎料,即係話我o既產假真係要過期喇.... 我真係要同人事部討論喇....  .... 唔想.....

沒有留言:

張貼留言