2012年12月22日 星期六

產假第 15 天 - 白蓮鬚

今日返娘家食晚飯,媽咪煲左白蓮鬚,媽咪煲o既,情感上點都可靠過奶奶o個 d .... 因為奶奶雖然日日煲湯,但佢永遠唔會彼露係咩湯,以前都賴過好多次野,當然佢唔會知我幾時m但往往就係扑中我o個幾日黎煲d涼湯..... o岩o岩有左時佢仲煲冬瓜又唔出聲..... 所以我對於佢煲o既湯水真係忌三分..... 媽咪之前話煲白蓮鬚時,我話上網有人飲完即刻暈o係度,我媽話原來我表妹都飲完唔妥,當時阿姨有話「好彩係佢地兩公婆自己話要煲 / 自己煲」唔怪得人,媽咪話佢地一定係用左太多料黎煲。佢去葯材舖買時,葯材舖都教佢一包分兩次煲,我媽話太多喇,只係用左煲六份一包同我兩個人飲,佢咁講得,我點會唔放心,起碼佢有諗過,而我同我老公成日話我奶奶o既內容,就係話佢人地街邊師奶講乜佢又信,又唔了解係咩理由,佢想搵佢個孫搏,我唔想.....

今日個肚又硬多左,而且有痛感o既硬都多左,希望好快生得啦。我真係唔想要用人事部再討論產假o既問題。事源我成日好執著小小週數o既問題,原因係因為我週期比較長,我硬係覺得小小會遲過預產期出世,所以成日想遲 d 先開始放產假,偏偏公司o係呢件事上跟足勞工法只能揀前4 或 前2 (我又唔明喇,前3 唔通唔俾?),後來我研究健康院派o個袋單張時,見倒原來勞工法話「(大約係話) 如果生產日期遲過預產期則可享有預產期同生產期相差日數o既產假」,即係話如果你公司要你放前2後8,你早左生固然就係放足70日啦,遲左生你都係o係生左起計 8x7=56日之後先返工。

問題於是黎喇︰如果佢肯俾我放 no pay 產假當然好啦,但以我公司o既辦事手法,我絶對相信佢做得出要我扣 annual 囉,咁如果要扣 annual 就唔抵啦。到琴日再講起時, 老公都仲係未明點解我咁唔想扣 annual ,我話「咁 D annual 有o係度時,點用係我o既事,但如果一早已經俾佢扣左,咁我就算想放都冇得放囉」。佢又話「咁你係冇 annual 就係冇架啦 (佢意思係如果 annual 扣清我就可以請事假)」,我話「佢會要你攞 advance 囉,我而家已經 advance 架喇 (因為上次去物理治療張到診紙公司唔認數,已經扣左我半日 advance annual leave...)」

媽咪問我聽日星期日有咩搞作,如果冇,佢就再煲多一次白蓮鬚。我希望聽晚作動,然後後日小小搭正出世。飲完兩碗之後,我希望 d 白蓮鬚o係胎毒時同時清清我d 毒啦 hahahahah,因為今日發現頸後生左粒暗瘡,同埋下巴有 d 粒粒,hahahahahhahaahhahahahah

沒有留言:

張貼留言