2012年12月21日 星期五

產假第 14 天 - 回顧身體狀況

呢兩日發現肚紋又多左,肚亦一直好痕,半夜會要忍住叫自己唔好R。琴日發現其中一個肚臍痕o既原因係因為條包肚底褲太緊喇,係個肚頭痕。有時平夜會起倒身去厠所o既話都要搓 cream 等自己訓番落床時唔好再R,跟住起身又要再搓一次,都唔知係咪天氣濕反而皮膚乾燥 (我有時會的)。

便便方面,問題不大啦,依然冇便秘,反而唔知係咪o係屋企食得少過返工,冇咁多厠所要去 (返工有早餐加杯奶,11點肚餓又食幾件餅,午餐再加杯奶,有時間下午茶又食件方包加杯奶,晚飯) (返屋企/放產假,茶餐廳早餐,兩點午飯,冇下午茶冇餅,八點晚飯),未放產假時有時會一日去兩次甚至三次,放產假至今,有時一日只有一次。不過冇所謂啦,反正而家已經過左39週,都唔好再長太多,但都仲有 keep 住買鮮奶飲,諗住一路仲餵緊人奶時都仲會飲。 btw 買5枝鮮奶就可以得倒2個 7-11 印花,但又有按樽錢攞得返,抵 !

背痛 -- 唔算有背痛,當然有時都有見攰啦,所以我好鍾意放對手o係後面行,即係好似 D 人好寫意咁行o個種,但其實係我要頂住條腰黎行,反而睇戲成日見倒o個種叉住條腰黎行對我就冇乜用喇。

尿頻 -- 話說係我太懶訓或太攰o既關係,呢個禮拜我竟然係冇乜半夜急醒,反而好多時係肚痕醒就順便叫自己起身去個厠所。所謂尿頻反而係有時突然肚硬亦會逼住個膀胱搞到必尿.....


今日唔知點解好攰... 食完午飯可以話係即刻就走左去訓晏覺,仲只係轉左一次身 (平時訓晏覺都會轉兩次身,訓齊左平右先起身,今日只係訓左平,都冇訓過右邊) (咁而家就唔o岩囉... 12 點都唔訓... hhahha :P -- 係呀,因為我開左風乾機而家要等收衫)

夜晚返左娘家造節食飯。今日係熱吹左好耐o既世界末日,但係冇事發生丫。我之前都有諗過「_

沒有留言:

張貼留言