2012年12月30日 星期日

產假第21-22日 - 仲未生得

12月28日

六點半醒左訓唔番,呢個唔知係咪唔太需要半夜三四點起身去厠所o既代價呢 (其實我六點幾會醒都係因為要去厠所的)。眼光光到九點幾十點,終於等倒老公醒,重點係因為佢琴晚去左飲,好夜先訓,唔忍心咁早叫醒佢,我前一晚又因為佢去左飲,所以冇正經食晚飯 (只係五點幾食左個粉),不過今朝又未至於餓到要死,所以等佢訓多陣啦,十一點再落街食早餐。

食完早餐,實在太攰喇 (已經醒左五個鐘),又係時候番訓。訓醒之後落左去炮台山搵老公開影印舖o既朋友。我自細成日都話想開間影印舖,佢間影印舖好大影印舖味 ^v^ (呢 d 咩說話 ??),佢地傾左好耐計,坐到我腰都硬晒......

返屋企晚飯,之後睇呢期迷緊o既<<甄嬛傳>>o既大結局。

今晚卒之都係開始舖膠床墊。其實我驚會半夜穿羊水都已經驚左好耐喇,但一直都冇呢個 action.... ,成日希望「唔會o既~」咁,但係呢幾日真係肚硬o既時間多左好多 (已經幾日都成個下晏硬住),好似都係舖一舖安心 d,但問題係..... 我轉身時都冇得碌住成個人轉..... 我係o係o個兩呎位裡面一路原地轉的.... 所以張膠墊根本就係會俾我整到風琴咁摺埋.... 相信其實實際作用不大,hhahahhaha....

廿八號喇.... 媽咪今朝打黎 check 我有冇落街行,佢有問過我係咪我計錯數,定係我少郁動 / 唔肯去行下咁喎..... 我想講,我不嬲都話小小真正足日數係應該12月31日架啦... 不過一直都冇人肯理我..... 睇第一個私家醫生攞醫生紙 (用黎去醫院登記) o個時就係太誠實咁講幾時 last M,冇預到影響咁大︰醫院又話唔會理你 period 長,第二個私家醫生 (因為第一個走左佬,所以出現左呢個「第二個」醫生) 又話 8-12 週已經決定,唔會同我改,結果而家個情況變左︰
(1) 因為公司一定要我產假跟足前2 或 前4,所以搞到我而家好似放左好耐假都未生咁,又要攞條勞工法同佢 extend 產假
(2) 因為醫院都只係盲目咁跟日子辦事,所以就算而家約1月2日催生,小小其實只係受孕 268天,只係遲左兩日....好似好對佢唔住咁.....

個個都話我遲.... 我都知大家都只係關心我,但我覺得好大壓力,好似係我錯咁.....


12月29日

我都唔記得 --- 其實今日係我自己生日。
我都有期待過「小小不如就今日出世啦,都幾有趣」。但一整日過左去,都係冇動靜。

朝早一貫都係好晏先起身,老公有o係床上未起身時同我講左「生日快樂」。o係屋企煮麥皮芝蛋治早餐。
午餐本來諗住o係屋企同奶奶大人食啦,最後都係冇食到.... 日日要同佢咁樣角力真係好攰。
訓到四點,就返左娘家飲白蓮鬚同晚餐啦。媽咪又問我要唔要煲蔥雞俾我食,蔥雞係我阿姨唔知o係邊度聽返黎「催生」的.... 我梗係話唔使啦.... 日日召我過黎飲白蓮鬚都夠啦... 真係唔使喇.....

希望聽日會有動靜啦

想食綠豆沙

沒有留言:

張貼留言