2012年12月12日 星期三

快樂的產假 - 第 4/5 天

我好快會放到唔記得係第幾日....

第四日係星期二,本來諗住o係屋企整早餐,但老公可能同佢媽嗌左交,所以到我十起身時佢話落街食。食左久違o既蕃茄湯底早餐 (因為呢個餐係貴d o既,而且佢個湯底越黎越淡,所以好耐冇食),之後去葯房買左好多野,返屋企用威路士過一過部洗衣機再洗大毛巾、包被呢 d 厚野,如果唔係之後幾日天文台話又天陰喇。

到三點幾,又眼訓,當然唔客氣去訓晏覺啦,老公話我放產假o既主要工作就係食同訓 (我都想...),五點幾起身,一齊去剪頭髮,之後就返屋企食飯喇。


今日第五日,又夠期返健康院覆診。 上磅見倒個數已經覺得有d 奇怪,返出去坐低攞本簿仔出黎一睇,shit!!! 冇重到不特止,仲輕左 0.2kg ?!?!?!?!?! 我同老公講「又有得見醫生喇」,本來前一次已經話唔使再見醫生,而家連續見左三次醫生。我同老公講,返去同你媽講,之前食 canteen 好地地,呢個禮拜返去食佢 D 飯搞到我輕左。上次冇重到姑娘已經好緊張 (但上次冇重到我估計係因為對上一次個姑娘話我唔使食咁多奶同蛋,我真係 cut 左,點知就即刻冇重到),今次都係同一個上次遇著我冇重到o個個姑娘,佢又係好似上次咁問我︰「訓唔訓倒呀? 有冇胃口呀? 情緒 O 唔 OK 呀? 」咁,我樣樣都冇事喎,所以我都唔知咩原因。不過今次我又唔太驚喇,上次驚係因為同事話佢當年返健康院冇重到被逼留院觀察左一日,我上次係驚要入院,咁上次我都冇俾人要求入院,今次都唔會啦呱。姑娘話︰「我想你返去再稱下,返黎話我知係咪差唔多」我心入面o係度暗笑  hhhhhaa 佢地果然都當我地係豬  咁我又返去磅重房「稱」下啦,上磅,比之前重左 0.1kg,此時姑娘原來已經跟到黎我後面,佢裝一裝「點呀係咪差唔多?」,我擰轉頭,指住個數「係呀 ^^ 飲左啖水重左 0.1」 (我真係覺得好好笑),跟住我地就一齊返番入佢間房,之後再等見醫生啦。

到見醫生,唔係上兩次見o個個喎。呢個醫生成熟型 (我係想形容佢個年紀),但佢搽左 candy 橙色指甲油 !!! 好勁!!!! 佢問我「有冇飲奶呀? 有冇食蛋呀?」我都係答「有」啦,不過冇答到係「放假之後食少左囉」,因為我返工一日兩三杯奶,然後又久唔久都有蛋食嘛,返左屋企就冇 lu,咁咪自己去百佳買大屋奶囉,不過可能o係屋企郁得少o既關係,都唔似得返工時咁飲得落一日三杯咁多。

今次健康院覆診好快,走時好似都未到十二點,老公話因為要生o既都生左喇,我話「唔係喎,周圍 d 肚都仲係好大」,唔知呢?

返屋企,食午飯,之後去左實惠買左兩個膠箱同兩個膠櫃桶裝 bb D 野,真係裝得滿喎,好癲。紗巾已經裝滿一個櫃桶 (不過我地係買28cm o既細櫃桶je),大毛巾包被等厚野又裝滿左一個膠箱,和尚袍又裝滿左一個櫃桶,其他立雜野例如棉花/棉花棒/思思樂乾棉/3個奶樽...又裝滿另一個膠箱。呢個行動係因為要 free 番張 bb 床出黎俾我拆張床單出黎洗,因為張床係o岩o岩講得有左時小小契媽個同事急不及待即刻 relocate 黎我度的,我地一路都張買俾小小o既任何物件放晒o係床上面,導致會有今時今日我想拆張床單出黎洗會拆唔倒呢個情況 hahahahhah。不過o個兩個膠箱同膠櫃桶都未裝倒人地俾小小 d 衫..... 我不禁同老公講「真係有好多衫....」,好彩我地堅持唔買初生衫住,原來只要有兩個 friend 每人俾一袋衫仔,已經有好多。不過當然,都生左出黎開始要著衫, D 衫開始要 rotate 又要等洗又要等乾時,應該又係另一回事。

做到我好攰喇 ! 於是又係時候訓晏覺 hahahahahaha

沒有留言:

張貼留言