2012年12月9日 星期日

快樂的產假 - 第 2 天

第1天夜晚接近12點訓,第2天又係8點左右起身去左個厠所飲杯水再訓過,點知今次9點幾已經急醒。今日計劃左出 EXCELSIOR 食brunch buffet (因為我成日話要o係生之前食一次buffet),之前要返一返公司做少少手尾,所以我出門口先 (公司o係對面海),老公就o係屋企做陣野先過黎 (佢o係屋企 freelance)。

11點幾返到公司,做做下都做到1點,快步走去搭地鐵,15分鐘去到銅鑼灣。由地鐵站搭 lift 上地面時,遇著一個好好人o既女仔,佢同行o既 friend 係推住架 bb 車o既,出 lift 時佢見我大肚主動禁住門制俾我出先,我好 appreciate 香港仲有呢 D 好人。去到 dickens bar,其實有好多野都唔食得.... 例如成個 salad bar 同 cold cut 我都未敢食住.... 至於甜品方面,可能因為佢而家走聖誕路線o既關係,聖誕甜品唔太o岩食... dickens bar 裝修之後,冇左蛋檔、冇左任飲咖啡,得番 egg by order,但個炒蛋擺到明係用蛋水炒 (即係唔係真係蛋,而係一包包返貨o既 ready to use egg mix),仲要難食過麥當勞.....

食飽飽,係時候去上最後一堂o既陪月班。陪月班總共 4 堂,頭 3 堂係姑娘講湊 bb,每當有同學問︰要唔要咩 xx 呀? 要唔要用 yy 呀?姑娘都會話「你係 bb o既父母,要用咩最終都係你自己決定,後果由你負責,你記住係咁就 ok」,我覺得佢講得好好,因為最終 bb 要點湊都係你地自己o既決定。又有一次,有個同學問要唔匚買某件野,姑娘話「我係正面咁講呢句 -- 財散人安樂囉 -- 如果o個 d 錢你使左係高興o既,你咪使囉」。

今堂係中醫師講產後飲食。雖然佢有派一張建議餐單,但冇食譜,所以係冇講點煮的....。不過都聽倒一 d 有用o既野,例如︰
  • 醋有止血功用。但點解話惡露未清唔好食薑醋呢?原來係關薑醋入面o既薑事。醫師話薑o既薑o既辣會「外發」,所以會行血,行血就即係會流血囉。惡露其實係胎盤脫落後傷口流o既血,所以點解惡露會中鮮紅色逐漸變成啡色、黃色。
  • 原來要食參係六七個月時食最好,而且應該食紅參 (記得去韓國時,o個 d 「國家指定銷售點」話紅參係用糖煮到紅芯,將參o既熱中和左,所以補而不燥咁話),到八九個月時就不宜再食了,因為會太燥。如果想繼續食,就要轉食花旗參,涼o下 (我覺得係︰真係咁有必要係咁食參咩? )
  • 成日話臨生要清胎痛,我理解醫師o既意思應該係因為之前食多左補野,於是臨生就要食番 d 涼野,如果唔係就會太熱氣,我諗亦都係因為熱氣到去個 bb 度所以話唔清胎痛 bb 皮膚唔好。醫師話如果唔係太熱氣,其實都唔適宜特登食 d 涼野,更加唔好食龜苓膏呀廿四味呀o個 d,會太過涼咁話。 (我見過 babykingdom 有人話臨生時一個禮拜食一龜苓膏,飲廿四味就冇見過)
  • 醫師話餵人奶因為促進子宮收縮,有時候可以令惡露持續幾個月..... OMG!!!!! 咁驚?!!! 咁會令我唔想餵喎.... 不過我都係諗住全人奶真至返番工 je,返工後都要補奶粉啦。
  • 成日聽人講餵人奶唔好食花膠,但醫師話食少少無妨。反而佢有提到花膠唔止太膠引至乳線塞,開刀生o既食花膠亦會太膠影響傷口癒合。
  • 原來炒米茶唔係齋焗,係可以煲的,而且煲完 D 炒米變成粥其實都可以食。煲炒米茶除左主打炒米,仲可以落紅棗、薑,唔怕燥o既人落埋龍眼肉仲 good 。同埋炒米茶不宜擺過夜,飲唔晒就要倒。

揀葯材︰

  • 龍眼肉︰要揀新鮮樣的
  • 紅棗︰都係揀新鮮的
  • 杞子︰濕o既好過乾,因為乾杞子係用琉璜屈過。濕杞子買番黎一定要雪
  • 北芪︰白,黑皮為最好 (唔係黑皮都冇壞),皮薄為佳
  • 党參︰粗,少黑點,因黑點係細根,多細根表示佢生長地唔夠營養令佢要多生細根
夜喇 ^^ ,講住咁多先,目標產假期間早d 訓 

沒有留言:

張貼留言