2012年12月6日 星期四

37 week - 健康院覆診

今日返去健康院覆診,變左星期四,原來係產科舊症 + BB,人唔多 (又話同 BB 黎健康院好多人要等好耐o既?)。今日約十點,而且我所知星期三先係專睇產科,所以我唔係太敢搏好似上次咁先登記再食早餐,而樓下間茶餐廳又要等位,所以決定搭車過左去先,然後食早餐再上去登記。(零願遲到都唔好唔食早餐呀 )

上到去,正路都係先去一次厠所然後先去磅重啦,點知o係厠格入面已經聽到叫我名,唯有即刻出番去磅重量血壓,咁o既情況之下當然血壓高啦,量血壓o既姑娘都話叫我入房見左姑娘之後要再返去番 check,入到房,房入面o既 deputy 護士長話「哦原來你遲左,o岩o岩先到,咁血壓梗係高啦」,佢都叫我之後坐多陣再量血壓然後直接返入房搵佢。

今次我估係因為就生得o既關係,姑娘問問題問得仔細過之前o個 D 好多,而且真係認真睇我腳有冇腫 (之前都只係問我有冇腫,我話冇,佢地同時眼尾 sao 一 sao 就當係),跟住又問我分泌有冇唔同,咁分泌梗係有架啦,我亦 keep 住有用護墊,姑娘就話唔好用,因為驚潮濕,佢話零願多 D 去厠所抺多 D。我當刻當然冇咩 comment 啦,而事實係根本連厠所都冇時間去,成日都勁急先去,而且係堅有得疴,唔係因為個肚逼住,有時仲必住咁急 hahahahhahah,所以有塊護墊對我黎講真係好重要。姑娘又問我陰道有冇痕,咁好久唔久痕一下我覺得都好正常 je,但我又有真係老實講喎,於是本來今次冇得見醫生又變成俾醫生 check 下 D 陰道分泌有冇需要跟進喇。

跟住都仲有得由姑娘摸肚同聽心跳,我覺得今次姑娘都有摸得認真左 (如果冇記錯呢個係之前個肚仲細時,意圖 yui 落我個肚臍度近距離 D 搵 BB 心跳o個個姑娘),佢仲好似話BB 已經落左 (盤骨) 少少,我聽唔清楚所以唔敢肯定佢係咪講呢樣野。

之後見醫生,用鴨咀拑檢查。可能太耐冇做抹片喇,同埋真係有少少緊張,所以今次鴨咀拑檢查我有覺得差 D 忍唔住 hhhahahahaha  。醫生又再講話「行李要執好喇」咁樣,我都循例答「係呀 ^u^」其實乜都未執 hahahahahah。今次護士同醫生都有 reconfirm 我知道咩係要入醫院o既徵狀,係咩呀 -- 就係見紅、穿水同陣痛啦,而陣痛係要10分鐘之內有兩次每次有成分鐘先當架。btw, 今日去完健康院同老公講醫生同姑娘都有問,佢原來以為見紅同穿水係一樣 


產檢攞左一日假,拎左野返屋企做,返埋聽日終於放產假喇

沒有留言:

張貼留言